Referendum - možnosti a důsledky v závislosti na informacích.

Blogy Crossjohn Referendum - možnosti a důsledky v závislosti na informacích.
NAPSAL(A) Crossjohn 15.12.2017 | 21:24:18 |
Referendum!?

Dle mého to býval skvělý demokratický nastroj. Ovšem v dnešní době mediálních desinformací se mi tento nástroj zdá horší jak představa návratu A. Hitlera. Moc dnešních médií je obrovská v tom, že se opomělo s vzestupem mediálních možností, naučit lidi najít informaci, která je skutečným faktem. Musím se smutkem na srdci potvrdit, z vlastní zkušenosti, fakt, že mnoho lidí opravdu nechápe co to flastně je, ten "fake"?! Tenhle předmět např. s názvem "fakenauka" měla být ve školách už z počátkem internetu. Tuhle chybu ve školství (potažmo společnosti) bohužel nezalepíme hned, bude to trvat generace, ale hlavně se s tím musí začít hned! Nebo se taky může brzy stát, že nám referendum zláme vaz!
Pro hodnocení se musíte přihlásit
1 |
Josef Trojánek | Svobodní
17.12.2017 | 00:47:56
Dne 16.12.2017 18:33:01 Crossjohn napsal(a):

Dne 16.12.2017 00:42:50 Josef Trojánek napsal(a):
Podle nadpisu jsem čekal něco úplně jiného... ale budiž...

O čem píšete, mám to chápat tak, že média ovlivňují rozhodování lidí v hlasování v referendu ?

Pokud ano, takový problém by vyřešil jednoduchá zákon, která by zakazoval médiím zveřejňovat Veřejné průzkumy měsíc před volbou... zkuste si o tom něco pročíst... mě toto téma nějak extra nezaujalo, ale uvítal bych ho.--- Chápete to naprosto správně, moc médií je dnes obrovská. Ovlivňuje hlavně tzv. prostý lid což je obrovský počet voličů.

Veřejný průzkum o volebních preferencích bych zrušil úplně. Potřeba je spíše prostor pro volené subjekty jasně zveřejnit svoje předvolební priority a programy, ale ne dle financích té či oné strany. obecně platí kdo maže ten jede, jsou varianty: buď máte dost financí na kampaň a máte špatný marketing nebo máte málo financí a geniální marketing - výsledek je stejný. Pokud se podaří oboje, je o vítězi v dnešní době předem rozhodnuto. Tak že bych k tomu připojil finanční limit pro předvolební kampaň.

"Jednoduchých" zákonů leze z našich zákonodárců mraky. Bohužel se odsouhlasují s obrovskými vadami, které se řeší neustále opakovanými novelizacemi. Pokud ve své práci udělám zmetek jsem za to po zásluze "odměněn" potažmo vyhozem. V téhle sféře to jaksi nefunguje :-/
Proč by politik přiznával chybu, když má možnost udělat novelu třeba 100x že ?... Tak funguje náš "demokratický" stát... Víte, Demokracie by měla být o pochopení druhých, přiznávání chyb a jejich nápravám... Zde se zatlouká a zatlouká... zákon se neruší nebo neopravuje... pouze se "vylepšuje" aby nebyl tak špatný, jaký doopravdy je.


Pokud jde o Finanční limiit, ten je zde uzákoněný... limit je 90 000 000Kč...
Ale jak známo, v obchcáváí zákonů, jsou Češi a zvláště Čeští politici, naprosté jedničky. Pak je vidět všude samá reklama v TV, billboardy, rozhlas atd... To po celé ČR... alespoň 3 měsíce před volbami... jak je možné, že se to všechno vejde do 90 000 000Kč ?
Crossjohn | Piráti
16.12.2017 | 18:33:01
Dne 16.12.2017 00:42:50 Josef Trojánek napsal(a):
Podle nadpisu jsem čekal něco úplně jiného... ale budiž...

O čem píšete, mám to chápat tak, že média ovlivňují rozhodování lidí v hlasování v referendu ?

Pokud ano, takový problém by vyřešil jednoduchá zákon, která by zakazoval médiím zveřejňovat Veřejné průzkumy měsíc před volbou... zkuste si o tom něco pročíst... mě toto téma nějak extra nezaujalo, ale uvítal bych ho.
Chápete to naprosto správně, moc médií je dnes obrovská. Ovlivňuje hlavně tzv. prostý lid což je obrovský počet voličů.

Veřejný průzkum o volebních preferencích bych zrušil úplně. Potřeba je spíše prostor pro volené subjekty jasně zveřejnit svoje předvolební priority a programy, ale ne dle financích té či oné strany. obecně platí kdo maže ten jede, jsou varianty: buď máte dost financí na kampaň a máte špatný marketing nebo máte málo financí a geniální marketing - výsledek je stejný. Pokud se podaří oboje, je o vítězi v dnešní době předem rozhodnuto. Tak že bych k tomu připojil finanční limit pro předvolební kampaň.

"Jednoduchých" zákonů leze z našich zákonodárců mraky. Bohužel se odsouhlasují s obrovskými vadami, které se řeší neustále opakovanými novelizacemi. Pokud ve své práci udělám zmetek jsem za to po zásluze "odměněn" potažmo vyhozem. V téhle sféře to jaksi nefunguje :-/
Josef Trojánek | Svobodní
16.12.2017 | 00:42:50
Podle nadpisu jsem čekal něco úplně jiného... ale budiž...

O čem píšete, mám to chápat tak, že média ovlivňují rozhodování lidí v hlasování v referendu ?

Pokud ano, takový problém by vyřešil jednoduchá zákon, která by zakazoval médiím zveřejňovat Veřejné průzkumy měsíc před volbou... zkuste si o tom něco pročíst... mě toto téma nějak extra nezaujalo, ale uvítal bych ho.
1 |