ZALOŽIL
| 18.01.2018
Josef Trojánek | Svobodní
18.01.2018 | 23:28:39
Dne 18.01.2018 18:24:18 Martusena napsal(a):
Inkluze je nesmysl!Handicpovaný NIKDY nepocítí úroveň.,,těch zdravých,,..A zdraví budou ,,strádat,,díky,,handicapovanému!

Já bych svoje dítě odmítla dát do třídy s handicapovaným..

Ještě abych upřesnila!Samozřejmě jedince na vozíku,který jé,,mentálně,,naprosto v pořádku-,tímto nemyslím!
Doufám že vaše dítě nebude stejně (politicky) hendikepované, jako vy... když vidím co zde píšete za názory...
Fakt hnus od vás.... fakt hnus... i přes to že tu jste za SPD...
8
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Majki.1 | STAN
18.01.2018 | 23:07:53
Dne 18.01.2018 18:24:18 Martusena napsal(a):
Inkluze je nesmysl!Handicpovaný NIKDY nepocítí úroveň.,,těch zdravých,,..A zdraví budou ,,strádat,,díky,,handicapovanému!

Já bych svoje dítě odmítla dát do třídy s handicapovaným..

Ještě abych upřesnila!Samozřejmě jedince na vozíku,který jé,,mentálně,,naprosto v pořádku-,tímto nemyslím!
Tento výrok považuji za nešťastný vzhledem k těm ostatním hendikepovaným, kteří jsou inteligenčně v pořádku, a nejsou tělesně postižení.
-1
Pro hodnocení se musíte přihlásit
|
18.01.2018 | 18:24:18
Inkluze je nesmysl!Handicpovaný NIKDY nepocítí úroveň.,,těch zdravých,,..A zdraví budou ,,strádat,,díky,,handicapovanému!

Já bych svoje dítě odmítla dát do třídy s handicapovaným..

Ještě abych upřesnila!Samozřejmě jedince na vozíku,který jé,,mentálně,,naprosto v pořádku-,tímto nemyslím!
8
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Jiří Vojáček | Piráti
18.01.2018 | 17:41:21
Dne 18.01.2018 17:33:23 Josef Žáček napsal(a):
Je to již docela dlouho co jsem chodil na základní školu, ve třídě jsme ale měli právě jednu tělesně postiženou spolužačku, která měla vlastní asistentku. Já bohužel seděl přímo za nimi a jako dítě jsem trpěl, neviděl jsem na tabuli a nemohl se soustředit kvůli stálému vysvětlování asistentky.
... tak to kecáš
5
Pro hodnocení se musíte přihlásit
|
18.01.2018 | 17:33:23
Je to již docela dlouho co jsem chodil na základní školu, ve třídě jsme ale měli právě jednu tělesně postiženou spolužačku, která měla vlastní asistentku. Já bohužel seděl přímo za nimi a jako dítě jsem trpěl, neviděl jsem na tabuli a nemohl se soustředit kvůli stálému vysvětlování asistentky. Ani nechci mluvit o tom jak jsme se jako třída ošklivě k dané studentce chovali, proto je inkluze uplný nesmysl. Tento zákon ale prošel, protože se politici bojí říct opačný názor. Je a byla to chyba.
4
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Jiří Hráček | KSČM
09.01.2018 | 22:49:54
Inklize v podobě jaká dnes probíhá je naprosto nesmyslá a proti zdravému rozumu.
7
Pro hodnocení se musíte přihlásit
MartinChromec | KDU-ČSL
09.01.2018 | 22:27:06
Nejhorší věc, co ČSSD za celou dobu vládnití napadlo(a co hůř, povedlo prosadit), absolutně proti !!!
4
Pro hodnocení se musíte přihlásit
|
09.01.2018 | 21:59:41
Zásadně proti! Inkluze nemůže fungovat. Přál bych si, aby ti politici, co to navrhují si sedli za lavici v té jejich ,,moderních" smíšených školách. Je to špatné jak pro normální, tak i pro problémové, či mentálně slabší.
4
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Piotr Balszoi | ANO
09.01.2018 | 21:31:02
Jsem proti. HJolt něktwří lidé si myslí,že když všechny postižené děti dostanou do normálních škol,že ty děti budou šťastné. Nesmysl, i ty postižené děti budou neš´tastné,kolektiv je nepřijme a děti dokáží být hodně zlé a ubližují! Postižené děti by měli chodit do speciálních škol,které máme hodně kvalitní. Samozřejmě to musáí být postížení,které znemožní zvládání běžného učiva.
3
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Josef Trojánek | Svobodní
09.01.2018 | 16:21:26
Dne 09.01.2018 16:16:31 Majki.1 napsal(a):

Dne 09.01.2018 16:05:15 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 09.01.2018 15:56:27 Majki.1 napsal(a):

Dne 09.01.2018 15:45:06 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 09.01.2018 15:42:46 Majki.1 napsal(a):
Nějak jsem nepochopil, proč jsou některá témata zakládána vícekrát místo toho, aby se diskuse vedla v jednom tématu. K inkluzivnímu vzdělávání jsou ve školství v tuto chvíli celkem tři témata.

Jinak k citaci pana Trojánka "...zvláštních, případně pomocných ..." uvedu to, že nic jako zvláštní či pomocné školy v současné době ve školství není. Nezaznamenal jsem, že by někdo cpadl žáky ze základní školy speciální do běžné školy.--- Před pár lety to takhle ale bylo... Inkluze toto změnila... protože v takových školách už žádné děti nezůstali.
Doplňte si informace prosím.--- Inkluzivní vyhláška 27/2016. Termín základní škola speciální užíván již dříve (nevím jak dlouho přesně, odhad 2004 plus minus). Termín ZŠS je i dnes. Termín zvláštní škola se v průběhu let mění na základní škola praktická (před inkluzivní vyhláškou) a součaný základní škola (zřízená dle par. 16 odst 9 novely šk. zákona). Nemáte zač za doplnění vámi uváděných informací.--- Nebudu těm dětem říkat postižení spratci.... od toho tu zde nejsem... vaše námitky nejsou ani věcné... tak opravdu nechápu co zde na webu děláte...

Poud jde o to co jste zkopíroval buhví kde... Tak Termín Zvláštní škola se užívalo do nedávna... někteří tento termín užívají dodnes. ZŠ pomocná- tedy Praktická ( ZŠ-P ) se užíval tuším do roku 2015 nebo 2016...
A je úplně jedno.. jestli je to ZŠ s normálními dětmi, nebo ZŠ s nenormáními dětmi... stále se to bude rozlišovat...

Pokud jde o to, že by se takovéto děti měli míchat mezi ty normální, tak naprosto nesouhlasím... již jsem to psal. Opět si doplňte informace.--- Ty námitky jsou zcela faktické. To, že někdo jako vy ten termín užívá, neznamená, že se tomu tak říká. Někteří např. mozkové obrně říkají dodnes DMO, i když už to tak v MKN není. Nebo naběračce šufánek. Důrazně se ohrazuji proti tomu, že to kopíruji bůhví kde.

Navíc mícháte jablka s hruškami škola pomocná je dnešní ZŠ speciální, nikoliv ZŠ praktická.
Já na základní školu nechodím už pěkných pár let... a za těch pár let, jsem se v žádné pomocné, praktické nebo speciální nezastavoval.. abych se přečetl, jak se tomu ke dněšnímu dni říká... v podstatě je to jen změna názvu, šlupka i vnitřek zůstává stejný... jen se to nejmenuje brambora ale zemské jablko...
4
Pro hodnocení se musíte přihlásit
1 | 2 |