ZALOŽIL
Jan Švestka | 09.12.2018
That Guy | ODS
09.12.2018 | 21:57:02
Kanál Dunaj-Odra-Labe je naprosto utopická idea. Další věc - kde na to vezmou vodu? Vdnešní době řešíme nedostatek vody v řekách a budeme tu stavět nějaký kanál.

A co ty peníze? Rozpočet více, jak půl bilionu korun. Myslím si, že tyto peníze by se daly lépe investovat do jiných druhů dopravy, které by to rozhodně potřebovaly (dálniční síť, železnice, nové vlaky). A nutno říci, že kompletní a plně funkční dálniční síť nebo technicky lepší železnice bychom rozhodně potřebovali.
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Josef Trojánek | Svobodní
09.12.2018 | 21:49:07
Dne 09.12.2018 15:12:57 Doménico napsal(a):

Dne 09.12.2018 14:08:06 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 08.12.2018 13:51:48 Perun napsal(a):

Dne 08.12.2018 01:41:16 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 07.12.2018 08:37:10 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 07.12.2018 01:38:09 Doménico napsal(a):
Příliš velké náklady,které budou nejspíš "nerentabilní" .. 600 miliard je opravdu velká suma,ikdyž projekt to není špatný. Jen pro nás nevýhodný.

Tyto peníze by mohli jít právě na připravovaný projekt VRT.--- Máte na mysli železniční projekt VRT od ČD? Jo, s tím také souhlasím. Železnice je ekologičtější a ekonomičtější, než lodní a silniční doprava. Navíc každá úprava vodních toků, nás vede do záhuby... to je ale na jiné a delší povídání.

Projekt VRT bych podpořil.--- Akorát by měla být pro mezinárodní dopravu.



co se týče nákladních vlaků, pro ty by měla být zřízena vedlejší kolej.--- Na místo těhle hovadin jako nějaký uplně zcestná vize o kanálu bez vody, konečně využít naši velmi hustou železniční síť. Přesunutí nákladní dopravy na koleje by navíc určitě ulevila silnicím plus množství přepravitelného materiálu se také zvětší a čas přepravy se zas sníží.--- Muselo by se investovat do lepších lokomotiv, které toho utáhnou daleko více, než ty naše současné šroty.



Nechci ani vědět, kolik bude modernizace stát. Ale myslím, že za ten kyslík, to stát bude.--- Na nové nejsou peníze.. je dobré si uvědomit,že vláda většunu kapitalových investic věduje právě do dopravy,ale bohužel železniční doprava je pro vládu vedlejší. Přitom stavba dálnic(KTERÉ SE NIKDY STEJNĚ NEDOŽIJEM) vyjde na mnohem více.

Takže nové jednotky nám zaplatí Evropské fondy a dotace,které tak nesnášíte.. Všechno u nás trvá věčně a vždy jsme o krok pozadu. Než si český politik uvědomí,že to je skvělá "věc",tak ve světě už je další nový trend a novinky a my jsme zase o kus dááál.

"Původně ministerstvo dopravy předpokládalo, že pořízení železničních vozidel mezi roky 2014 až 2020 podpoří částkou bezmála 18 miliard korun z evropských peněz. Nakonec však na vlaky vynaložilo jen 7,73 miliardy korun a zbytek použilo na výstavbu silnic a další dopravní infrastruktury. Šanci získat dotaci tak měly jen čtyři kraje, které si o peníze zažádaly nejdříve. Peníze na pořízení nových vlaků budou žadatelé podle návrhu resortu dopravy moci čerpat až do roku 2025."
A co tyhle problémy prodat do soukromých rukou ? Myslím ty dálnice... Kdo se bude o dálnice starat líp ? Stát, nebo soukromej majitel, kterej tam bude chtít mít zákazníky, takže je bude udržovat tak, aby byly sjízdné.

To samé tratě...
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Jiří Hovorka | TOP09
09.12.2018 | 16:54:47
Dne 08.12.2018 13:51:48 Perun napsal(a):

Dne 08.12.2018 01:41:16 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 07.12.2018 08:37:10 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 07.12.2018 01:38:09 Doménico napsal(a):
Příliš velké náklady,které budou nejspíš "nerentabilní" .. 600 miliard je opravdu velká suma,ikdyž projekt to není špatný. Jen pro nás nevýhodný.

Tyto peníze by mohli jít právě na připravovaný projekt VRT.--- Máte na mysli železniční projekt VRT od ČD? Jo, s tím také souhlasím. Železnice je ekologičtější a ekonomičtější, než lodní a silniční doprava. Navíc každá úprava vodních toků, nás vede do záhuby... to je ale na jiné a delší povídání.

Projekt VRT bych podpořil.--- Akorát by měla být pro mezinárodní dopravu.



co se týče nákladních vlaků, pro ty by měla být zřízena vedlejší kolej.--- Na místo těhle hovadin jako nějaký uplně zcestná vize o kanálu bez vody, konečně využít naši velmi hustou železniční síť. Přesunutí nákladní dopravy na koleje by navíc určitě ulevila silnicím plus množství přepravitelného materiálu se také zvětší a čas přepravy se zas sníží.
Na co Vám ale bude lokálka, která je naprosto mimo přepravní proudy? Bude stejně zbytečná, jako nyní
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Doménico | ČSSD
09.12.2018 | 15:12:57
Dne 09.12.2018 14:08:06 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 08.12.2018 13:51:48 Perun napsal(a):

Dne 08.12.2018 01:41:16 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 07.12.2018 08:37:10 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 07.12.2018 01:38:09 Doménico napsal(a):
Příliš velké náklady,které budou nejspíš "nerentabilní" .. 600 miliard je opravdu velká suma,ikdyž projekt to není špatný. Jen pro nás nevýhodný.

Tyto peníze by mohli jít právě na připravovaný projekt VRT.--- Máte na mysli železniční projekt VRT od ČD? Jo, s tím také souhlasím. Železnice je ekologičtější a ekonomičtější, než lodní a silniční doprava. Navíc každá úprava vodních toků, nás vede do záhuby... to je ale na jiné a delší povídání.

Projekt VRT bych podpořil.--- Akorát by měla být pro mezinárodní dopravu.



co se týče nákladních vlaků, pro ty by měla být zřízena vedlejší kolej.--- Na místo těhle hovadin jako nějaký uplně zcestná vize o kanálu bez vody, konečně využít naši velmi hustou železniční síť. Přesunutí nákladní dopravy na koleje by navíc určitě ulevila silnicím plus množství přepravitelného materiálu se také zvětší a čas přepravy se zas sníží.--- Muselo by se investovat do lepších lokomotiv, které toho utáhnou daleko více, než ty naše současné šroty.



Nechci ani vědět, kolik bude modernizace stát. Ale myslím, že za ten kyslík, to stát bude.
Na nové nejsou peníze.. je dobré si uvědomit,že vláda většunu kapitalových investic věduje právě do dopravy,ale bohužel železniční doprava je pro vládu vedlejší. Přitom stavba dálnic(KTERÉ SE NIKDY STEJNĚ NEDOŽIJEM) vyjde na mnohem více.

Takže nové jednotky nám zaplatí Evropské fondy a dotace,které tak nesnášíte.. Všechno u nás trvá věčně a vždy jsme o krok pozadu. Než si český politik uvědomí,že to je skvělá "věc",tak ve světě už je další nový trend a novinky a my jsme zase o kus dááál.

"Původně ministerstvo dopravy předpokládalo, že pořízení železničních vozidel mezi roky 2014 až 2020 podpoří částkou bezmála 18 miliard korun z evropských peněz. Nakonec však na vlaky vynaložilo jen 7,73 miliardy korun a zbytek použilo na výstavbu silnic a další dopravní infrastruktury. Šanci získat dotaci tak měly jen čtyři kraje, které si o peníze zažádaly nejdříve. Peníze na pořízení nových vlaků budou žadatelé podle návrhu resortu dopravy moci čerpat až do roku 2025."
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Josef Trojánek | Svobodní
09.12.2018 | 14:08:06
Dne 08.12.2018 13:51:48 Perun napsal(a):

Dne 08.12.2018 01:41:16 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 07.12.2018 08:37:10 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 07.12.2018 01:38:09 Doménico napsal(a):
Příliš velké náklady,které budou nejspíš "nerentabilní" .. 600 miliard je opravdu velká suma,ikdyž projekt to není špatný. Jen pro nás nevýhodný.

Tyto peníze by mohli jít právě na připravovaný projekt VRT.--- Máte na mysli železniční projekt VRT od ČD? Jo, s tím také souhlasím. Železnice je ekologičtější a ekonomičtější, než lodní a silniční doprava. Navíc každá úprava vodních toků, nás vede do záhuby... to je ale na jiné a delší povídání.

Projekt VRT bych podpořil.--- Akorát by měla být pro mezinárodní dopravu.



co se týče nákladních vlaků, pro ty by měla být zřízena vedlejší kolej.--- Na místo těhle hovadin jako nějaký uplně zcestná vize o kanálu bez vody, konečně využít naši velmi hustou železniční síť. Přesunutí nákladní dopravy na koleje by navíc určitě ulevila silnicím plus množství přepravitelného materiálu se také zvětší a čas přepravy se zas sníží.
Muselo by se investovat do lepších lokomotiv, které toho utáhnou daleko více, než ty naše současné šroty.



Nechci ani vědět, kolik bude modernizace stát. Ale myslím, že za ten kyslík, to stát bude.
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Perun | Trikolóra
08.12.2018 | 13:51:48
Dne 08.12.2018 01:41:16 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 07.12.2018 08:37:10 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 07.12.2018 01:38:09 Doménico napsal(a):
Příliš velké náklady,které budou nejspíš "nerentabilní" .. 600 miliard je opravdu velká suma,ikdyž projekt to není špatný. Jen pro nás nevýhodný.

Tyto peníze by mohli jít právě na připravovaný projekt VRT.--- Máte na mysli železniční projekt VRT od ČD? Jo, s tím také souhlasím. Železnice je ekologičtější a ekonomičtější, než lodní a silniční doprava. Navíc každá úprava vodních toků, nás vede do záhuby... to je ale na jiné a delší povídání.

Projekt VRT bych podpořil.--- Akorát by měla být pro mezinárodní dopravu.



co se týče nákladních vlaků, pro ty by měla být zřízena vedlejší kolej.
Na místo těhle hovadin jako nějaký uplně zcestná vize o kanálu bez vody, konečně využít naši velmi hustou železniční síť. Přesunutí nákladní dopravy na koleje by navíc určitě ulevila silnicím plus množství přepravitelného materiálu se také zvětší a čas přepravy se zas sníží.
6
Pro hodnocení se musíte přihlásit
|
08.12.2018 | 05:40:47
Ač jsem velkou podporovatelkou Miloše Zemana,ohledně těchto"plánů"s ním nesouhlasím.Rozhodně by se takovéto peníze měly vložit na důležitější věci.Např.na rekonstrukce některých silničních a dálničních sítí,či mostů,kde jsou některé silnice v katastofálním stavu již několik let!

A potom 600miliard?Nevím,zda by se vůbec někdy"vyrentoval"takovýto projekt?Ne..pro toto bych ruku určitě nezvedla.
6
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Josef Trojánek | Svobodní
08.12.2018 | 01:41:16
Dne 07.12.2018 08:37:10 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 07.12.2018 01:38:09 Doménico napsal(a):
Příliš velké náklady,které budou nejspíš "nerentabilní" .. 600 miliard je opravdu velká suma,ikdyž projekt to není špatný. Jen pro nás nevýhodný.

Tyto peníze by mohli jít právě na připravovaný projekt VRT.--- Máte na mysli železniční projekt VRT od ČD? Jo, s tím také souhlasím. Železnice je ekologičtější a ekonomičtější, než lodní a silniční doprava. Navíc každá úprava vodních toků, nás vede do záhuby... to je ale na jiné a delší povídání.

Projekt VRT bych podpořil.
Akorát by měla být pro mezinárodní dopravu.



co se týče nákladních vlaků, pro ty by měla být zřízena vedlejší kolej.
3
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Josef Trojánek | Svobodní
07.12.2018 | 08:37:10
Dne 07.12.2018 01:38:09 Doménico napsal(a):
Příliš velké náklady,které budou nejspíš "nerentabilní" .. 600 miliard je opravdu velká suma,ikdyž projekt to není špatný. Jen pro nás nevýhodný.

Tyto peníze by mohli jít právě na připravovaný projekt VRT.
Máte na mysli železniční projekt VRT od ČD? Jo, s tím také souhlasím. Železnice je ekologičtější a ekonomičtější, než lodní a silniční doprava. Navíc každá úprava vodních toků, nás vede do záhuby... to je ale na jiné a delší povídání.

Projekt VRT bych podpořil.
6
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Doménico | ČSSD
07.12.2018 | 01:38:09
Příliš velké náklady,které budou nejspíš "nerentabilní" .. 600 miliard je opravdu velká suma,ikdyž projekt to není špatný. Jen pro nás nevýhodný.

Tyto peníze by mohli jít právě na připravovaný projekt VRT.
6
Pro hodnocení se musíte přihlásit
1 | 2 |