ZALOŽIL
| 06.11.2017
Josef Trojánek | Svobodní
06.11.2017 | 18:49:05
Dne 06.11.2017 07:26:00 Jamara21 napsal(a):

Dne 05.11.2017 02:43:30 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 03.11.2017 16:50:59 Doménico napsal(a):
Problém je v předražených zakázkách . Měla by být jedna státní fitma na opravu a výstavbu silnic. Vše by šlo mnohem rychleji a kvalitněji především . A né jako dneska že se všechno staví strašně dlouho . V cizině to tak funguje :))

Například u nás v Liberci se pár metru stavělo rok :) Většinou na tý stavbě ani nikdo nebyl -__---jen vyhazování penež .--- To je bohužel realita zde v Česku, státní zakázky jsou předražené, z nekvalitních materiálů a ještě špatně postavené silnice... Jak jsem již psal níže... 10cm není 20cm... mluvím o asfaltu... kde firmy dávají o polovinu asfaltu méně než by se mělo dávat... podklad pod asfaltem je očividně také ošizený...--- Nemáte pravdu, zakázky předražené nejsou a právě proto je ta kvalita taková, jaká je. V České republice se soutěží, zatím, výhradně na nejnižší cenu. Jsou zde samozřejmě kritéria, jako autorizovaní odborníci a reference z jiných staveb, ale toto si sežene skoro každá firma. Firmy tedy vysoutěží zakázku s menším ziskem, který se pokouší nabrat na kvalitě.
To ale znamená že se to občanům prodraží. Pokud udělaté málo kvalitní silnici tak jí budete muset za miliony opravovat hodně často, než jí nakonec budete muset nechat znovu postavit. Pokud ale uděláte kvalitní silnici tak vydrží mnohem déle a nebude potřeba jí tak často opravovat. Levná silnice = Předražená silnice.
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Petr Smazal | TOP09
06.11.2017 | 13:20:28
Problém vidím na zpoplatněných úsecích (Dálnice). Já jezdím skoro denně Praha - Plzeň tedy D5. Téměř jednou týdně tam najedu do zácpy, která trvá třeba i hodinu. Na D1 jsem si zase u vozu Fiat 500 poničil podvozek v neoznačeném úseku, kde byla díra. (2 roky zpět) V takovou chvíli hledím na dálniční známku a říkám si, proč by si jí měl obyčejný občan vlastně kupovat, když z dálnice musí mnohdy sjet a jet po starých úsecích. Co se týče okresek nemyslím si, že jsou na tom všechny tak špatně. V Itálii a dokonce i v předkládaném Německu jsou taky okresní silnice opotřebované. V Německu samozřejmě méně, v Itálii je to tristní. Myslím si, že jsme někde ve středu - ani dobré ani špatné. Ty dálnice je ale určitě třeba řešit a s tím i fakt, že by dálniční známka měla jít koupit elektronicky.
-1
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Jamara21 | ČSSD
06.11.2017 | 07:26:00
Dne 05.11.2017 02:43:30 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 03.11.2017 16:50:59 Doménico napsal(a):
Problém je v předražených zakázkách . Měla by být jedna státní fitma na opravu a výstavbu silnic. Vše by šlo mnohem rychleji a kvalitněji především . A né jako dneska že se všechno staví strašně dlouho . V cizině to tak funguje :))

Například u nás v Liberci se pár metru stavělo rok :) Většinou na tý stavbě ani nikdo nebyl -__---jen vyhazování penež .--- To je bohužel realita zde v Česku, státní zakázky jsou předražené, z nekvalitních materiálů a ještě špatně postavené silnice... Jak jsem již psal níže... 10cm není 20cm... mluvím o asfaltu... kde firmy dávají o polovinu asfaltu méně než by se mělo dávat... podklad pod asfaltem je očividně také ošizený...
Nemáte pravdu, zakázky předražené nejsou a právě proto je ta kvalita taková, jaká je. V České republice se soutěží, zatím, výhradně na nejnižší cenu. Jsou zde samozřejmě kritéria, jako autorizovaní odborníci a reference z jiných staveb, ale toto si sežene skoro každá firma. Firmy tedy vysoutěží zakázku s menším ziskem, který se pokouší nabrat na kvalitě.
1
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Jiří Hovorka | TOP09
06.11.2017 | 00:04:24
Dne 03.11.2017 22:06:51 Jan Chyla napsal(a):
Hlavně by se měly stavby zefektivnit. Jelikož jak již píši ijní vše trvá moc dlouho. Podívejme se na ČÍnu, kde se propadla země a ještě se omluivali že to trvalo spravit 3 dny. U nás by se to řešilo měsíce. Pokud se cesty staví měly by něco vydržet. Tedy nechápu jak se může dálnice v Ostravě propadat. Nebo spadnout zeď na nové cestě apod. Měli bychom investovat do kvality.
Jedna věc je havarijní stav, druhá věc je plánováná oprava/novostavba. U havárky můžete odstraňování zahájit okamžitě. U toho ostatního musíte pro "razítka"
-1
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Jiří Hovorka | TOP09
06.11.2017 | 00:01:31
Dne 03.11.2017 15:18:16 Perun napsal(a):
Silnice jsou jen špičkou ledovce. Problém je v pomalém stavebnictví v ČR všeobecně (konkrétně hádky ekologů se státem, firmou, firmou a státem atd, samozřejmě i problémi v administrativě......). Problém je dosti rosáhlí čili další věc vyžadující reformaci.
Problémem je spíše neschopnost úředníků vydat nenapadnutelné rozhodnutí. V dnešní době dokáže stavbu shodit jakýkoliv právní nevzdělanec a úředník není schopen oponovat. Místo toho raději své rozhodnutí zruší a začne nanovo. Pak to vypadá, že tu vládnou ekoteroristé. Nevládnou - vládne neschopnost.
-1
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Josef Trojánek | Svobodní
05.11.2017 | 02:43:30
Dne 03.11.2017 16:50:59 Doménico napsal(a):
Problém je v předražených zakázkách . Měla by být jedna státní fitma na opravu a výstavbu silnic. Vše by šlo mnohem rychleji a kvalitněji především . A né jako dneska že se všechno staví strašně dlouho . V cizině to tak funguje :))

Například u nás v Liberci se pár metru stavělo rok :) Většinou na tý stavbě ani nikdo nebyl -__---jen vyhazování penež .
To je bohužel realita zde v Česku, státní zakázky jsou předražené, z nekvalitních materiálů a ještě špatně postavené silnice... Jak jsem již psal níže... 10cm není 20cm... mluvím o asfaltu... kde firmy dávají o polovinu asfaltu méně než by se mělo dávat... podklad pod asfaltem je očividně také ošizený...
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
|
04.11.2017 | 13:09:50
Dne 03.11.2017 22:06:51 Jan Chyla napsal(a):
Hlavně by se měly stavby zefektivnit. Jelikož jak již píši ijní vše trvá moc dlouho. Podívejme se na ČÍnu, kde se propadla země a ještě se omluivali že to trvalo spravit 3 dny. U nás by se to řešilo měsíce. Pokud se cesty staví měly by něco vydržet. Tedy nechápu jak se může dálnice v Ostravě propadat. Nebo spadnout zeď na nové cestě apod. Měli bychom investovat do kvality.
Tak vzhledem k faktu, že dopravu má pod palcem ANO již celé volební období...pak chápu Vaše slova jen jako planý výkřik a lákání plusových hlasů...ale s realitou to nemá nic společného...bohužel
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
|
04.11.2017 | 12:29:07
Dne 03.11.2017 22:06:51 Jan Chyla napsal(a):
Hlavně by se měly stavby zefektivnit. Jelikož jak již píši ijní vše trvá moc dlouho. Podívejme se na ČÍnu, kde se propadla země a ještě se omluivali že to trvalo spravit 3 dny. U nás by se to řešilo měsíce. Pokud se cesty staví měly by něco vydržet. Tedy nechápu jak se může dálnice v Ostravě propadat. Nebo spadnout zeď na nové cestě apod. Měli bychom investovat do kvality.
pane, kolego, zkuste "zdvihnout mandle" p. Ťokovi, kdo jiný za to nese odpovědnost?
3
Pro hodnocení se musíte přihlásit
|
04.11.2017 | 00:06:35
Dne 03.11.2017 22:06:51 Jan Chyla napsal(a):
Podívejme se na ČÍnu, kde se propadla země a ještě se omluivali že to trvalo spravit 3 dny.
Zrejme jste myslel Japonsko ;) A nebyly to tri dny ale sest dnu.
https://zpravy.idnes.cz/japonci-opravili-znicenou-silnici-za-sest-dnu-f4p-/zahranicni.aspx?c=A110324_132757_zahranicni_ipl
3
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Jan Chyla | ANO
03.11.2017 | 22:06:51
Hlavně by se měly stavby zefektivnit. Jelikož jak již píši ijní vše trvá moc dlouho. Podívejme se na ČÍnu, kde se propadla země a ještě se omluivali že to trvalo spravit 3 dny. U nás by se to řešilo měsíce. Pokud se cesty staví měly by něco vydržet. Tedy nechápu jak se může dálnice v Ostravě propadat. Nebo spadnout zeď na nové cestě apod. Měli bychom investovat do kvality.
-1
Pro hodnocení se musíte přihlásit
1 | 2 |