ZALOŽIL
Josef Trojánek | 19.11.2017
Josef Trojánek | Svobodní
19.11.2017 | 00:24:53
Dne 16.11.2017 15:35:46 Jiří Hráček napsal(a):

Dne 16.11.2017 15:18:30 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 16.11.2017 14:56:47 Jiří Hráček napsal(a):

Dne 16.11.2017 14:49:11 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 16.11.2017 01:48:31 Jiří Hráček napsal(a):

Dne 16.11.2017 00:07:53 Josef Trojánek napsal(a):
"O metru v Brně neuvažujeme, chceme tunel pro železnici, ve kterém by jezdily vlaky. Ne uzavřený systém, jako je pražské metro, říká Matěj Hollan, náměstek brněnského primátora za hnutí Žít Brno. Dodává, že by takový diametr spojil celý region, proto budou požadovat, aby ho zaplatil stát. Jestli bude růst počet aut jako doposud, budou prý všichni stát v kolonách."

Myslíte že to má smysl aby to zaplatili všichni ? Nebo je to jen příležtost k vytunelování státních peňez ?

Jste pro nebo proti Tunelu pod Brnem ?
Měli by to zaplatit občané ? Nebo zadavatel projektu (resp. Město Brno)?

Rozhovor DVTV s Matějem Hollanem https://video.aktualne.cz/dvtv/metro-v-brne-chceme-jen-tunel-pod-mestem-a-aby-to-zaplatil-s/r~611758eaca1311e7ad1e0cc47ab5f122/--- Jsem opoziční zastupitel města Brna a podporuji podpovrchovou dopravu MHD. To znamená metro nebo podzemku rozhodně ano. To co chce Hollan je ale kravina. Proč by pod městem měli jezdit vlaky? Tam potřebujeme dostat kolejovou městskou hromadnou dopravu. Na povrchu je kapacita této dopravy již na hraně své kapacity. Matěj Hollan je neschopný náměstek a pevně doufám, že brzy ve své funkci skončí. Stát by rozhodně všechno, co navrhuje někdo, jako je Matěj Hollan měl ignorovat nebo odmítnout.

Hollan se tímto stupidním nesmyslem snaží prosadit výstavbu nového vlakového nádraží Pod Petrovem, protože pro její realizaci je nutné podkopat celé historické centrum města. Celá opozice ovšem podporuje variantu nového nádraží Za Řekou. Ta je v územním plánu, má všechna potřebná povolení, město vlastní veškeré pozemky a podle nové studie proveditelnosti je pro Brno po všech stránkách tato varianta výhodnější a hlavně je asi o 20 miliard levnější.--- Taky si to myslím... je mi divné že by nebylo levnější řešení než podtunelovat celé město a za takový peníze!--- Matěj Hollan samozřejmě úmyslně lže a moc dobře to ví!--- My moc dobře víme jak se oškubává stát... Pan Hollan má určitě Bratra který vlastí firmu na podkopávání měst... Stát složí zálohu, řekněme 11miliard...
Pak přijde někdo že město nepůjde podkopat... a Firma si nechá Storno poplatek... řekněme 2miliardy... :D slušnej busines co ? :D Hele... třeba to tak nebude... a budete mít metro až na Aliašku :D--- Tam jde o pozemky pod městě a hlavně plno takových firem vlastní kamarádi koaličního partnera Žít Brno a tím je hnutí ANO.
Takže prostě další tunelování, bez díry v zemi... Andrej nahrabe a ostatní s ním... a stát přijde o miliardy...
5
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Jiří Hráček | KSČM
16.11.2017 | 15:35:46
Dne 16.11.2017 15:18:30 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 16.11.2017 14:56:47 Jiří Hráček napsal(a):

Dne 16.11.2017 14:49:11 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 16.11.2017 01:48:31 Jiří Hráček napsal(a):

Dne 16.11.2017 00:07:53 Josef Trojánek napsal(a):
"O metru v Brně neuvažujeme, chceme tunel pro železnici, ve kterém by jezdily vlaky. Ne uzavřený systém, jako je pražské metro, říká Matěj Hollan, náměstek brněnského primátora za hnutí Žít Brno. Dodává, že by takový diametr spojil celý region, proto budou požadovat, aby ho zaplatil stát. Jestli bude růst počet aut jako doposud, budou prý všichni stát v kolonách."

Myslíte že to má smysl aby to zaplatili všichni ? Nebo je to jen příležtost k vytunelování státních peňez ?

Jste pro nebo proti Tunelu pod Brnem ?
Měli by to zaplatit občané ? Nebo zadavatel projektu (resp. Město Brno)?

Rozhovor DVTV s Matějem Hollanem https://video.aktualne.cz/dvtv/metro-v-brne-chceme-jen-tunel-pod-mestem-a-aby-to-zaplatil-s/r~611758eaca1311e7ad1e0cc47ab5f122/--- Jsem opoziční zastupitel města Brna a podporuji podpovrchovou dopravu MHD. To znamená metro nebo podzemku rozhodně ano. To co chce Hollan je ale kravina. Proč by pod městem měli jezdit vlaky? Tam potřebujeme dostat kolejovou městskou hromadnou dopravu. Na povrchu je kapacita této dopravy již na hraně své kapacity. Matěj Hollan je neschopný náměstek a pevně doufám, že brzy ve své funkci skončí. Stát by rozhodně všechno, co navrhuje někdo, jako je Matěj Hollan měl ignorovat nebo odmítnout.

Hollan se tímto stupidním nesmyslem snaží prosadit výstavbu nového vlakového nádraží Pod Petrovem, protože pro její realizaci je nutné podkopat celé historické centrum města. Celá opozice ovšem podporuje variantu nového nádraží Za Řekou. Ta je v územním plánu, má všechna potřebná povolení, město vlastní veškeré pozemky a podle nové studie proveditelnosti je pro Brno po všech stránkách tato varianta výhodnější a hlavně je asi o 20 miliard levnější.--- Taky si to myslím... je mi divné že by nebylo levnější řešení než podtunelovat celé město a za takový peníze!--- Matěj Hollan samozřejmě úmyslně lže a moc dobře to ví!--- My moc dobře víme jak se oškubává stát... Pan Hollan má určitě Bratra který vlastí firmu na podkopávání měst... Stát složí zálohu, řekněme 11miliard...
Pak přijde někdo že město nepůjde podkopat... a Firma si nechá Storno poplatek... řekněme 2miliardy... :D slušnej busines co ? :D Hele... třeba to tak nebude... a budete mít metro až na Aliašku :D
Tam jde o pozemky pod městě a hlavně plno takových firem vlastní kamarádi koaličního partnera Žít Brno a tím je hnutí ANO.
1
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Josef Trojánek | Svobodní
16.11.2017 | 15:18:30
Dne 16.11.2017 14:56:47 Jiří Hráček napsal(a):

Dne 16.11.2017 14:49:11 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 16.11.2017 01:48:31 Jiří Hráček napsal(a):

Dne 16.11.2017 00:07:53 Josef Trojánek napsal(a):
"O metru v Brně neuvažujeme, chceme tunel pro železnici, ve kterém by jezdily vlaky. Ne uzavřený systém, jako je pražské metro, říká Matěj Hollan, náměstek brněnského primátora za hnutí Žít Brno. Dodává, že by takový diametr spojil celý region, proto budou požadovat, aby ho zaplatil stát. Jestli bude růst počet aut jako doposud, budou prý všichni stát v kolonách."

Myslíte že to má smysl aby to zaplatili všichni ? Nebo je to jen příležtost k vytunelování státních peňez ?

Jste pro nebo proti Tunelu pod Brnem ?
Měli by to zaplatit občané ? Nebo zadavatel projektu (resp. Město Brno)?

Rozhovor DVTV s Matějem Hollanem https://video.aktualne.cz/dvtv/metro-v-brne-chceme-jen-tunel-pod-mestem-a-aby-to-zaplatil-s/r~611758eaca1311e7ad1e0cc47ab5f122/--- Jsem opoziční zastupitel města Brna a podporuji podpovrchovou dopravu MHD. To znamená metro nebo podzemku rozhodně ano. To co chce Hollan je ale kravina. Proč by pod městem měli jezdit vlaky? Tam potřebujeme dostat kolejovou městskou hromadnou dopravu. Na povrchu je kapacita této dopravy již na hraně své kapacity. Matěj Hollan je neschopný náměstek a pevně doufám, že brzy ve své funkci skončí. Stát by rozhodně všechno, co navrhuje někdo, jako je Matěj Hollan měl ignorovat nebo odmítnout.

Hollan se tímto stupidním nesmyslem snaží prosadit výstavbu nového vlakového nádraží Pod Petrovem, protože pro její realizaci je nutné podkopat celé historické centrum města. Celá opozice ovšem podporuje variantu nového nádraží Za Řekou. Ta je v územním plánu, má všechna potřebná povolení, město vlastní veškeré pozemky a podle nové studie proveditelnosti je pro Brno po všech stránkách tato varianta výhodnější a hlavně je asi o 20 miliard levnější.--- Taky si to myslím... je mi divné že by nebylo levnější řešení než podtunelovat celé město a za takový peníze!--- Matěj Hollan samozřejmě úmyslně lže a moc dobře to ví!
My moc dobře víme jak se oškubává stát... Pan Hollan má určitě Bratra který vlastí firmu na podkopávání měst... Stát složí zálohu, řekněme 11miliard...
Pak přijde někdo že město nepůjde podkopat... a Firma si nechá Storno poplatek... řekněme 2miliardy... :D slušnej busines co ? :D Hele... třeba to tak nebude... a budete mít metro až na Aliašku :D
5
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Jiří Hráček | KSČM
16.11.2017 | 14:56:47
Dne 16.11.2017 14:49:11 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 16.11.2017 01:48:31 Jiří Hráček napsal(a):

Dne 16.11.2017 00:07:53 Josef Trojánek napsal(a):
"O metru v Brně neuvažujeme, chceme tunel pro železnici, ve kterém by jezdily vlaky. Ne uzavřený systém, jako je pražské metro, říká Matěj Hollan, náměstek brněnského primátora za hnutí Žít Brno. Dodává, že by takový diametr spojil celý region, proto budou požadovat, aby ho zaplatil stát. Jestli bude růst počet aut jako doposud, budou prý všichni stát v kolonách."

Myslíte že to má smysl aby to zaplatili všichni ? Nebo je to jen příležtost k vytunelování státních peňez ?

Jste pro nebo proti Tunelu pod Brnem ?
Měli by to zaplatit občané ? Nebo zadavatel projektu (resp. Město Brno)?

Rozhovor DVTV s Matějem Hollanem https://video.aktualne.cz/dvtv/metro-v-brne-chceme-jen-tunel-pod-mestem-a-aby-to-zaplatil-s/r~611758eaca1311e7ad1e0cc47ab5f122/--- Jsem opoziční zastupitel města Brna a podporuji podpovrchovou dopravu MHD. To znamená metro nebo podzemku rozhodně ano. To co chce Hollan je ale kravina. Proč by pod městem měli jezdit vlaky? Tam potřebujeme dostat kolejovou městskou hromadnou dopravu. Na povrchu je kapacita této dopravy již na hraně své kapacity. Matěj Hollan je neschopný náměstek a pevně doufám, že brzy ve své funkci skončí. Stát by rozhodně všechno, co navrhuje někdo, jako je Matěj Hollan měl ignorovat nebo odmítnout.

Hollan se tímto stupidním nesmyslem snaží prosadit výstavbu nového vlakového nádraží Pod Petrovem, protože pro její realizaci je nutné podkopat celé historické centrum města. Celá opozice ovšem podporuje variantu nového nádraží Za Řekou. Ta je v územním plánu, má všechna potřebná povolení, město vlastní veškeré pozemky a podle nové studie proveditelnosti je pro Brno po všech stránkách tato varianta výhodnější a hlavně je asi o 20 miliard levnější.--- Taky si to myslím... je mi divné že by nebylo levnější řešení než podtunelovat celé město a za takový peníze!
Matěj Hollan samozřejmě úmyslně lže a moc dobře to ví!
1
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Josef Trojánek | Svobodní
16.11.2017 | 14:49:11
Dne 16.11.2017 01:48:31 Jiří Hráček napsal(a):

Dne 16.11.2017 00:07:53 Josef Trojánek napsal(a):
"O metru v Brně neuvažujeme, chceme tunel pro železnici, ve kterém by jezdily vlaky. Ne uzavřený systém, jako je pražské metro, říká Matěj Hollan, náměstek brněnského primátora za hnutí Žít Brno. Dodává, že by takový diametr spojil celý region, proto budou požadovat, aby ho zaplatil stát. Jestli bude růst počet aut jako doposud, budou prý všichni stát v kolonách."

Myslíte že to má smysl aby to zaplatili všichni ? Nebo je to jen příležtost k vytunelování státních peňez ?

Jste pro nebo proti Tunelu pod Brnem ?
Měli by to zaplatit občané ? Nebo zadavatel projektu (resp. Město Brno)?

Rozhovor DVTV s Matějem Hollanem https://video.aktualne.cz/dvtv/metro-v-brne-chceme-jen-tunel-pod-mestem-a-aby-to-zaplatil-s/r~611758eaca1311e7ad1e0cc47ab5f122/--- Jsem opoziční zastupitel města Brna a podporuji podpovrchovou dopravu MHD. To znamená metro nebo podzemku rozhodně ano. To co chce Hollan je ale kravina. Proč by pod městem měli jezdit vlaky? Tam potřebujeme dostat kolejovou městskou hromadnou dopravu. Na povrchu je kapacita této dopravy již na hraně své kapacity. Matěj Hollan je neschopný náměstek a pevně doufám, že brzy ve své funkci skončí. Stát by rozhodně všechno, co navrhuje někdo, jako je Matěj Hollan měl ignorovat nebo odmítnout.

Hollan se tímto stupidním nesmyslem snaží prosadit výstavbu nového vlakového nádraží Pod Petrovem, protože pro její realizaci je nutné podkopat celé historické centrum města. Celá opozice ovšem podporuje variantu nového nádraží Za Řekou. Ta je v územním plánu, má všechna potřebná povolení, město vlastní veškeré pozemky a podle nové studie proveditelnosti je pro Brno po všech stránkách tato varianta výhodnější a hlavně je asi o 20 miliard levnější.
Taky si to myslím... je mi divné že by nebylo levnější řešení než podtunelovat celé město a za takový peníze!
6
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Jiří Hráček | KSČM
16.11.2017 | 01:48:31
Dne 16.11.2017 00:07:53 Josef Trojánek napsal(a):
"O metru v Brně neuvažujeme, chceme tunel pro železnici, ve kterém by jezdily vlaky. Ne uzavřený systém, jako je pražské metro, říká Matěj Hollan, náměstek brněnského primátora za hnutí Žít Brno. Dodává, že by takový diametr spojil celý region, proto budou požadovat, aby ho zaplatil stát. Jestli bude růst počet aut jako doposud, budou prý všichni stát v kolonách."

Myslíte že to má smysl aby to zaplatili všichni ? Nebo je to jen příležtost k vytunelování státních peňez ?

Jste pro nebo proti Tunelu pod Brnem ?
Měli by to zaplatit občané ? Nebo zadavatel projektu (resp. Město Brno)?

Rozhovor DVTV s Matějem Hollanem https://video.aktualne.cz/dvtv/metro-v-brne-chceme-jen-tunel-pod-mestem-a-aby-to-zaplatil-s/r~611758eaca1311e7ad1e0cc47ab5f122/
Jsem opoziční zastupitel města Brna a podporuji podpovrchovou dopravu MHD. To znamená metro nebo podzemku rozhodně ano. To co chce Hollan je ale kravina. Proč by pod městem měli jezdit vlaky? Tam potřebujeme dostat kolejovou městskou hromadnou dopravu. Na povrchu je kapacita této dopravy již na hraně své kapacity. Matěj Hollan je neschopný náměstek a pevně doufám, že brzy ve své funkci skončí. Stát by rozhodně všechno, co navrhuje někdo, jako je Matěj Hollan měl ignorovat nebo odmítnout.

Hollan se tímto stupidním nesmyslem snaží prosadit výstavbu nového vlakového nádraží Pod Petrovem, protože pro její realizaci je nutné podkopat celé historické centrum města. Celá opozice ovšem podporuje variantu nového nádraží Za Řekou. Ta je v územním plánu, má všechna potřebná povolení, město vlastní veškeré pozemky a podle nové studie proveditelnosti je pro Brno po všech stránkách tato varianta výhodnější a hlavně je asi o 20 miliard levnější.
9
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Josef Trojánek | Svobodní
16.11.2017 | 00:07:53
"O metru v Brně neuvažujeme, chceme tunel pro železnici, ve kterém by jezdily vlaky. Ne uzavřený systém, jako je pražské metro, říká Matěj Hollan, náměstek brněnského primátora za hnutí Žít Brno. Dodává, že by takový diametr spojil celý region, proto budou požadovat, aby ho zaplatil stát. Jestli bude růst počet aut jako doposud, budou prý všichni stát v kolonách."

Myslíte že to má smysl aby to zaplatili všichni ? Nebo je to jen příležtost k vytunelování státních peňez ?

Jste pro nebo proti Tunelu pod Brnem ?
Měli by to zaplatit občané ? Nebo zadavatel projektu (resp. Město Brno)?

Rozhovor DVTV s Matějem Hollanem https://video.aktualne.cz/dvtv/metro-v-brne-chceme-jen-tunel-pod-mestem-a-aby-to-zaplatil-s/r~611758eaca1311e7ad1e0cc47ab5f122/
2
Pro hodnocení se musíte přihlásit
1 |