ZALOŽIL
Marekkk | 03.11.2017
Dominik Škrba | KSČM
03.11.2017 | 11:24:38
Dne 03.11.2017 10:36:28 Chlasty napsal(a):

Dne 03.11.2017 09:27:33 Dominik Škrba napsal(a):

Dne 03.11.2017 07:59:08 Chlasty napsal(a):

Dne 03.11.2017 06:49:01 Dominik Škrba napsal(a):

Dne 02.11.2017 16:53:46 Chlasty napsal(a):

Dne 02.11.2017 16:20:16 Dominik Škrba napsal(a):

Dne 01.11.2017 19:05:09 Dominik Škrba napsal(a):

Dne 01.11.2017 13:08:54 Chlasty napsal(a):
Tady ale nastává problém Evropská unie chtěla zafinancovat železniční uzel v Brně a postavit novou trať z Vídně do Berlína ale pan ministr vůbec neřešil tuhle záležitost a doslova se na to vyprd. Stát by z toho měl hromadu peněz které by potom mohl investovat do jiných železniční tratí. A tím pádem se mohla snížit kamionová doprava.--- A komu to prospěje? Přesunem Brněnského nádraží by sice došlo k zrychlení, ale železnice by tím ztratila svojí velkou přednost, kterou v Brně má, a to, že nádraží je v takřka centru města. Zákonitě s tím by se musela rozrůst do toho místa i městská hromadná doprava, pokud je mi taky známo, tak v tom místě, má čístě náhodou zájem nějaká lobby stavět nová centra. A otázkou je, proč EU podpoří vyšší částkou novostavbu, jelikož na rekonstrukci by taky poskytli dotaci, ale né tak velkou. Komu tímhle EU prospěje? Navíc z Brna do Vídně není nutno stavět novou trať, jelikož stávající úsek Brno - Břeclav již je konstruován na rychlost 200km/h, jen by se musel vyřešit problém s přejezdy, které na tratích s rychlostí vyšší, jak 160 km/h být nesmí. Další věc je to, že v naší republice máme docela málo hnacích vozidel pro rychlost 200km/h a vyšší.--- Děkuji za mínusové ohodnocení, ale poprosil bych i tedy dotyčné, aby i přidali svůj komentář, v čem semnou nesouhlasí.---


Komu by to prospělo? Nám by šlo hromadu peněz, urychlila by se přeprava materiálu. Je potřeba modernizovat tratě ale také je potřeba stavět nové a efektivnější tratě.------ To sice ano, ale jste si jistý, že finančně to zvládneme? A konkrétně v případě Brna se ptám, stojí ta stavba na zelené louce a to zrychlení zato, aby železnice zratila jedno ze svých hlavních plus, a to, že její stanice je v centru města?--- Omlouvám se ale nejsem ekonom, nemůžu soudit. To si myslím že nebude problém stím že nádraží bude stát jinde, máme tady MHD.--- V pořádku, já také ne, ale vzhledem k finanční náročnosti tratí VRT pochybuji, že by se dalo obojí, jak oprava stávajících tak stavba nových. Ano bude MHD, které se tam kvůli tomu bude muset zavést, ale to není to gró problému, je jasné, že zavedeme MHD, ale jde tu o to, že nádraží ztratí svou výhodnou pozici, jelikož lidé budou muset cestovat další čtvrt, půl hodinu na nádraží. A výhodou železnice vždy bylo, že většinou vedla z centra do centra. Viděl jsme před pár lety srovnání vlak - letadlo (Francie nebo Německo) a ačkoliv letadlo bylo rychlejší, tak vyhrál vlak, jelikož to co letadlo nahnao v délce letu ztratil cestující cestou z letiště do centra, kdežto vlak jel až do centra, takže byl vítěz.--- Ano ztratila by výhodnou pozici, ale kdyby byli naši politici schopní tak byli peníze jak VRT tak na opravu stávajícího nádraží, a myslím si že EU by dala peníze. A proto by měli řešit i zkrácení času k letištím a všechno to urychlit.
No a to se ptám, zda to stojí zato, zvýšit rychlost na úkor pozice stanice. Ano EU by dala, dokonce dá více než na opravu stávající stanice. No to nevím, kde by se muselo škrtat, aby šlo na železnici více peněz, ale na oboje peníze určitě nejsou. Vždyť i na spojení Prahy s Ruzyňským letištěm se počítá s dotací EU a to je úsek nepoměrně kratší, jak spojení 2 měst.
1
Pro hodnocení se musíte přihlásit
|
03.11.2017 | 10:36:28
Dne 03.11.2017 09:27:33 Dominik Škrba napsal(a):

Dne 03.11.2017 07:59:08 Chlasty napsal(a):

Dne 03.11.2017 06:49:01 Dominik Škrba napsal(a):

Dne 02.11.2017 16:53:46 Chlasty napsal(a):

Dne 02.11.2017 16:20:16 Dominik Škrba napsal(a):

Dne 01.11.2017 19:05:09 Dominik Škrba napsal(a):

Dne 01.11.2017 13:08:54 Chlasty napsal(a):
Tady ale nastává problém Evropská unie chtěla zafinancovat železniční uzel v Brně a postavit novou trať z Vídně do Berlína ale pan ministr vůbec neřešil tuhle záležitost a doslova se na to vyprd. Stát by z toho měl hromadu peněz které by potom mohl investovat do jiných železniční tratí. A tím pádem se mohla snížit kamionová doprava.--- A komu to prospěje? Přesunem Brněnského nádraží by sice došlo k zrychlení, ale železnice by tím ztratila svojí velkou přednost, kterou v Brně má, a to, že nádraží je v takřka centru města. Zákonitě s tím by se musela rozrůst do toho místa i městská hromadná doprava, pokud je mi taky známo, tak v tom místě, má čístě náhodou zájem nějaká lobby stavět nová centra. A otázkou je, proč EU podpoří vyšší částkou novostavbu, jelikož na rekonstrukci by taky poskytli dotaci, ale né tak velkou. Komu tímhle EU prospěje? Navíc z Brna do Vídně není nutno stavět novou trať, jelikož stávající úsek Brno - Břeclav již je konstruován na rychlost 200km/h, jen by se musel vyřešit problém s přejezdy, které na tratích s rychlostí vyšší, jak 160 km/h být nesmí. Další věc je to, že v naší republice máme docela málo hnacích vozidel pro rychlost 200km/h a vyšší.--- Děkuji za mínusové ohodnocení, ale poprosil bych i tedy dotyčné, aby i přidali svůj komentář, v čem semnou nesouhlasí.---


Komu by to prospělo? Nám by šlo hromadu peněz, urychlila by se přeprava materiálu. Je potřeba modernizovat tratě ale také je potřeba stavět nové a efektivnější tratě.------ To sice ano, ale jste si jistý, že finančně to zvládneme? A konkrétně v případě Brna se ptám, stojí ta stavba na zelené louce a to zrychlení zato, aby železnice zratila jedno ze svých hlavních plus, a to, že její stanice je v centru města?--- Omlouvám se ale nejsem ekonom, nemůžu soudit. To si myslím že nebude problém stím že nádraží bude stát jinde, máme tady MHD.--- V pořádku, já také ne, ale vzhledem k finanční náročnosti tratí VRT pochybuji, že by se dalo obojí, jak oprava stávajících tak stavba nových. Ano bude MHD, které se tam kvůli tomu bude muset zavést, ale to není to gró problému, je jasné, že zavedeme MHD, ale jde tu o to, že nádraží ztratí svou výhodnou pozici, jelikož lidé budou muset cestovat další čtvrt, půl hodinu na nádraží. A výhodou železnice vždy bylo, že většinou vedla z centra do centra. Viděl jsme před pár lety srovnání vlak - letadlo (Francie nebo Německo) a ačkoliv letadlo bylo rychlejší, tak vyhrál vlak, jelikož to co letadlo nahnao v délce letu ztratil cestující cestou z letiště do centra, kdežto vlak jel až do centra, takže byl vítěz.
Ano ztratila by výhodnou pozici, ale kdyby byli naši politici schopní tak byli peníze jak VRT tak na opravu stávajícího nádraží, a myslím si že EU by dala peníze. A proto by měli řešit i zkrácení času k letištím a všechno to urychlit.
5
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Dominik Škrba | KSČM
03.11.2017 | 09:27:33
Dne 03.11.2017 07:59:08 Chlasty napsal(a):

Dne 03.11.2017 06:49:01 Dominik Škrba napsal(a):

Dne 02.11.2017 16:53:46 Chlasty napsal(a):

Dne 02.11.2017 16:20:16 Dominik Škrba napsal(a):

Dne 01.11.2017 19:05:09 Dominik Škrba napsal(a):

Dne 01.11.2017 13:08:54 Chlasty napsal(a):
Tady ale nastává problém Evropská unie chtěla zafinancovat železniční uzel v Brně a postavit novou trať z Vídně do Berlína ale pan ministr vůbec neřešil tuhle záležitost a doslova se na to vyprd. Stát by z toho měl hromadu peněz které by potom mohl investovat do jiných železniční tratí. A tím pádem se mohla snížit kamionová doprava.--- A komu to prospěje? Přesunem Brněnského nádraží by sice došlo k zrychlení, ale železnice by tím ztratila svojí velkou přednost, kterou v Brně má, a to, že nádraží je v takřka centru města. Zákonitě s tím by se musela rozrůst do toho místa i městská hromadná doprava, pokud je mi taky známo, tak v tom místě, má čístě náhodou zájem nějaká lobby stavět nová centra. A otázkou je, proč EU podpoří vyšší částkou novostavbu, jelikož na rekonstrukci by taky poskytli dotaci, ale né tak velkou. Komu tímhle EU prospěje? Navíc z Brna do Vídně není nutno stavět novou trať, jelikož stávající úsek Brno - Břeclav již je konstruován na rychlost 200km/h, jen by se musel vyřešit problém s přejezdy, které na tratích s rychlostí vyšší, jak 160 km/h být nesmí. Další věc je to, že v naší republice máme docela málo hnacích vozidel pro rychlost 200km/h a vyšší.--- Děkuji za mínusové ohodnocení, ale poprosil bych i tedy dotyčné, aby i přidali svůj komentář, v čem semnou nesouhlasí.---


Komu by to prospělo? Nám by šlo hromadu peněz, urychlila by se přeprava materiálu. Je potřeba modernizovat tratě ale také je potřeba stavět nové a efektivnější tratě.------ To sice ano, ale jste si jistý, že finančně to zvládneme? A konkrétně v případě Brna se ptám, stojí ta stavba na zelené louce a to zrychlení zato, aby železnice zratila jedno ze svých hlavních plus, a to, že její stanice je v centru města?--- Omlouvám se ale nejsem ekonom, nemůžu soudit. To si myslím že nebude problém stím že nádraží bude stát jinde, máme tady MHD.
V pořádku, já také ne, ale vzhledem k finanční náročnosti tratí VRT pochybuji, že by se dalo obojí, jak oprava stávajících tak stavba nových. Ano bude MHD, které se tam kvůli tomu bude muset zavést, ale to není to gró problému, je jasné, že zavedeme MHD, ale jde tu o to, že nádraží ztratí svou výhodnou pozici, jelikož lidé budou muset cestovat další čtvrt, půl hodinu na nádraží. A výhodou železnice vždy bylo, že většinou vedla z centra do centra. Viděl jsme před pár lety srovnání vlak - letadlo (Francie nebo Německo) a ačkoliv letadlo bylo rychlejší, tak vyhrál vlak, jelikož to co letadlo nahnao v délce letu ztratil cestující cestou z letiště do centra, kdežto vlak jel až do centra, takže byl vítěz.
1
Pro hodnocení se musíte přihlásit
|
03.11.2017 | 07:59:08
Dne 03.11.2017 06:49:01 Dominik Škrba napsal(a):

Dne 02.11.2017 16:53:46 Chlasty napsal(a):

Dne 02.11.2017 16:20:16 Dominik Škrba napsal(a):

Dne 01.11.2017 19:05:09 Dominik Škrba napsal(a):

Dne 01.11.2017 13:08:54 Chlasty napsal(a):
Tady ale nastává problém Evropská unie chtěla zafinancovat železniční uzel v Brně a postavit novou trať z Vídně do Berlína ale pan ministr vůbec neřešil tuhle záležitost a doslova se na to vyprd. Stát by z toho měl hromadu peněz které by potom mohl investovat do jiných železniční tratí. A tím pádem se mohla snížit kamionová doprava.--- A komu to prospěje? Přesunem Brněnského nádraží by sice došlo k zrychlení, ale železnice by tím ztratila svojí velkou přednost, kterou v Brně má, a to, že nádraží je v takřka centru města. Zákonitě s tím by se musela rozrůst do toho místa i městská hromadná doprava, pokud je mi taky známo, tak v tom místě, má čístě náhodou zájem nějaká lobby stavět nová centra. A otázkou je, proč EU podpoří vyšší částkou novostavbu, jelikož na rekonstrukci by taky poskytli dotaci, ale né tak velkou. Komu tímhle EU prospěje? Navíc z Brna do Vídně není nutno stavět novou trať, jelikož stávající úsek Brno - Břeclav již je konstruován na rychlost 200km/h, jen by se musel vyřešit problém s přejezdy, které na tratích s rychlostí vyšší, jak 160 km/h být nesmí. Další věc je to, že v naší republice máme docela málo hnacích vozidel pro rychlost 200km/h a vyšší.--- Děkuji za mínusové ohodnocení, ale poprosil bych i tedy dotyčné, aby i přidali svůj komentář, v čem semnou nesouhlasí.---


Komu by to prospělo? Nám by šlo hromadu peněz, urychlila by se přeprava materiálu. Je potřeba modernizovat tratě ale také je potřeba stavět nové a efektivnější tratě.------ To sice ano, ale jste si jistý, že finančně to zvládneme? A konkrétně v případě Brna se ptám, stojí ta stavba na zelené louce a to zrychlení zato, aby železnice zratila jedno ze svých hlavních plus, a to, že její stanice je v centru města?
Omlouvám se ale nejsem ekonom, nemůžu soudit. To si myslím že nebude problém stím že nádraží bude stát jinde, máme tady MHD.
4
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Dominik Škrba | KSČM
03.11.2017 | 06:49:01
Dne 02.11.2017 16:53:46 Chlasty napsal(a):

Dne 02.11.2017 16:20:16 Dominik Škrba napsal(a):

Dne 01.11.2017 19:05:09 Dominik Škrba napsal(a):

Dne 01.11.2017 13:08:54 Chlasty napsal(a):
Tady ale nastává problém Evropská unie chtěla zafinancovat železniční uzel v Brně a postavit novou trať z Vídně do Berlína ale pan ministr vůbec neřešil tuhle záležitost a doslova se na to vyprd. Stát by z toho měl hromadu peněz které by potom mohl investovat do jiných železniční tratí. A tím pádem se mohla snížit kamionová doprava.--- A komu to prospěje? Přesunem Brněnského nádraží by sice došlo k zrychlení, ale železnice by tím ztratila svojí velkou přednost, kterou v Brně má, a to, že nádraží je v takřka centru města. Zákonitě s tím by se musela rozrůst do toho místa i městská hromadná doprava, pokud je mi taky známo, tak v tom místě, má čístě náhodou zájem nějaká lobby stavět nová centra. A otázkou je, proč EU podpoří vyšší částkou novostavbu, jelikož na rekonstrukci by taky poskytli dotaci, ale né tak velkou. Komu tímhle EU prospěje? Navíc z Brna do Vídně není nutno stavět novou trať, jelikož stávající úsek Brno - Břeclav již je konstruován na rychlost 200km/h, jen by se musel vyřešit problém s přejezdy, které na tratích s rychlostí vyšší, jak 160 km/h být nesmí. Další věc je to, že v naší republice máme docela málo hnacích vozidel pro rychlost 200km/h a vyšší.--- Děkuji za mínusové ohodnocení, ale poprosil bych i tedy dotyčné, aby i přidali svůj komentář, v čem semnou nesouhlasí.---


Komu by to prospělo? Nám by šlo hromadu peněz, urychlila by se přeprava materiálu. Je potřeba modernizovat tratě ale také je potřeba stavět nové a efektivnější tratě.---
To sice ano, ale jste si jistý, že finančně to zvládneme? A konkrétně v případě Brna se ptám, stojí ta stavba na zelené louce a to zrychlení zato, aby železnice zratila jedno ze svých hlavních plus, a to, že její stanice je v centru města?
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
|
02.11.2017 | 16:53:46
Dne 02.11.2017 16:20:16 Dominik Škrba napsal(a):

Dne 01.11.2017 19:05:09 Dominik Škrba napsal(a):

Dne 01.11.2017 13:08:54 Chlasty napsal(a):
Tady ale nastává problém Evropská unie chtěla zafinancovat železniční uzel v Brně a postavit novou trať z Vídně do Berlína ale pan ministr vůbec neřešil tuhle záležitost a doslova se na to vyprd. Stát by z toho měl hromadu peněz které by potom mohl investovat do jiných železniční tratí. A tím pádem se mohla snížit kamionová doprava.--- A komu to prospěje? Přesunem Brněnského nádraží by sice došlo k zrychlení, ale železnice by tím ztratila svojí velkou přednost, kterou v Brně má, a to, že nádraží je v takřka centru města. Zákonitě s tím by se musela rozrůst do toho místa i městská hromadná doprava, pokud je mi taky známo, tak v tom místě, má čístě náhodou zájem nějaká lobby stavět nová centra. A otázkou je, proč EU podpoří vyšší částkou novostavbu, jelikož na rekonstrukci by taky poskytli dotaci, ale né tak velkou. Komu tímhle EU prospěje? Navíc z Brna do Vídně není nutno stavět novou trať, jelikož stávající úsek Brno - Břeclav již je konstruován na rychlost 200km/h, jen by se musel vyřešit problém s přejezdy, které na tratích s rychlostí vyšší, jak 160 km/h být nesmí. Další věc je to, že v naší republice máme docela málo hnacích vozidel pro rychlost 200km/h a vyšší.--- Děkuji za mínusové ohodnocení, ale poprosil bych i tedy dotyčné, aby i přidali svůj komentář, v čem semnou nesouhlasí.


Komu by to prospělo? Nám by šlo hromadu peněz, urychlila by se přeprava materiálu. Je potřeba modernizovat tratě ale také je potřeba stavět nové a efektivnější tratě.
2
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Dominik Škrba | KSČM
02.11.2017 | 16:20:16
Dne 01.11.2017 19:05:09 Dominik Škrba napsal(a):

Dne 01.11.2017 13:08:54 Chlasty napsal(a):
Tady ale nastává problém Evropská unie chtěla zafinancovat železniční uzel v Brně a postavit novou trať z Vídně do Berlína ale pan ministr vůbec neřešil tuhle záležitost a doslova se na to vyprd. Stát by z toho měl hromadu peněz které by potom mohl investovat do jiných železniční tratí. A tím pádem se mohla snížit kamionová doprava.--- A komu to prospěje? Přesunem Brněnského nádraží by sice došlo k zrychlení, ale železnice by tím ztratila svojí velkou přednost, kterou v Brně má, a to, že nádraží je v takřka centru města. Zákonitě s tím by se musela rozrůst do toho místa i městská hromadná doprava, pokud je mi taky známo, tak v tom místě, má čístě náhodou zájem nějaká lobby stavět nová centra. A otázkou je, proč EU podpoří vyšší částkou novostavbu, jelikož na rekonstrukci by taky poskytli dotaci, ale né tak velkou. Komu tímhle EU prospěje? Navíc z Brna do Vídně není nutno stavět novou trať, jelikož stávající úsek Brno - Břeclav již je konstruován na rychlost 200km/h, jen by se musel vyřešit problém s přejezdy, které na tratích s rychlostí vyšší, jak 160 km/h být nesmí. Další věc je to, že v naší republice máme docela málo hnacích vozidel pro rychlost 200km/h a vyšší.
Děkuji za mínusové ohodnocení, ale poprosil bych i tedy dotyčné, aby i přidali svůj komentář, v čem semnou nesouhlasí.
2
Pro hodnocení se musíte přihlásit
jvogeltanz | ČSSD
01.11.2017 | 21:26:08
Ano pro omezení pro kamiony a využívat více železnici k přepravě nákladů. Více používat váhy pro zjišťování přetížení nákladních aut a v případě, že bude přistižen přetížený nákladní automobil,tak nejen pokutu,ale při častějším přistižení i další sankce pro vlastníka nákladního automobilu. Vlastník ať má případně smluvně ošetřeno s řidičem, jak s ním bude poté řešit sankce. Pokud by se prokázalo,že řidič nemohl ovlivnit váhu nákladu a a ni si ji nemohl před vjezdem na pozemní komunikaci zkontrolovat třeba na váze.
5
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Jan Chyla | ANO
01.11.2017 | 21:22:11
Při dnešní spotřebě, jakou společnost nyní má, není dobré kamiony omezovat. Spíše by bylo vhodné se soustředit na zkvalitnění dálniční sítě tak, aby kamiony nepřekážely provozu a také na zlepšení podmínek pro řidiče.
2
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Dominik Škrba | KSČM
01.11.2017 | 19:05:09
Dne 01.11.2017 13:08:54 Chlasty napsal(a):
Tady ale nastává problém Evropská unie chtěla zafinancovat železniční uzel v Brně a postavit novou trať z Vídně do Berlína ale pan ministr vůbec neřešil tuhle záležitost a doslova se na to vyprd. Stát by z toho měl hromadu peněz které by potom mohl investovat do jiných železniční tratí. A tím pádem se mohla snížit kamionová doprava.
A komu to prospěje? Přesunem Brněnského nádraží by sice došlo k zrychlení, ale železnice by tím ztratila svojí velkou přednost, kterou v Brně má, a to, že nádraží je v takřka centru města. Zákonitě s tím by se musela rozrůst do toho místa i městská hromadná doprava, pokud je mi taky známo, tak v tom místě, má čístě náhodou zájem nějaká lobby stavět nová centra. A otázkou je, proč EU podpoří vyšší částkou novostavbu, jelikož na rekonstrukci by taky poskytli dotaci, ale né tak velkou. Komu tímhle EU prospěje? Navíc z Brna do Vídně není nutno stavět novou trať, jelikož stávající úsek Brno - Břeclav již je konstruován na rychlost 200km/h, jen by se musel vyřešit problém s přejezdy, které na tratích s rychlostí vyšší, jak 160 km/h být nesmí. Další věc je to, že v naší republice máme docela málo hnacích vozidel pro rychlost 200km/h a vyšší.
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
1 | 2 | 3 |