ZALOŽIL
Josef Trojánek | 23.01.2019
Josef Trojánek | Svobodní
23.01.2019 | 22:47:36
Dne 22.01.2019 19:31:12 Jiří Hovorka napsal(a):
Pravidelně projíždím takové úseky. A pokuty za 0. Je to takové hysterčení těch porušovačů předpisů. Takže jestli bude o pár úseků více, já to nepoznám... A další slušní řidiči také ne...---Dne 22.01.2019 22:16:37 Josef Trojánek napsal(a):
Já to vysvětlím o co jde.

Tam nejde o pokuty atd... Tam jde o to, že snižování rychlosti, nepovede k větší bezpečnosti na silnici.

To nám ostatně dokazují řidiči v Německu, kde mají neomezenou rychlost. ten náš graf mají podobný. :)---Dne 23.01.2019 00:38:35 Jiří Hovorka napsal(a):
V Německu mají v obcích častěji 30 km/h, než u nás... To považuji za větší "opruz" než hlídáí 50 úsekovým měřením. Navíc, poslední dobou zaznívají informace, že neomezená rychlost by měla skončit - ekologie...
Jo to je pravda... ale v Německu to nebude kvůli ekologii, spíše kvůli tomu, že jim dochází v kase peníze. -pokuty-
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Jiří Hovorka | TOP09
23.01.2019 | 00:38:35
Dne 22.01.2019 19:31:12 Jiří Hovorka napsal(a):
Pravidelně projíždím takové úseky. A pokuty za 0. Je to takové hysterčení těch porušovačů předpisů. Takže jestli bude o pár úseků více, já to nepoznám... A další slušní řidiči také ne...---Dne 22.01.2019 22:16:37 Josef Trojánek napsal(a):
Já to vysvětlím o co jde.

Tam nejde o pokuty atd... Tam jde o to, že snižování rychlosti, nepovede k větší bezpečnosti na silnici.

To nám ostatně dokazují řidiči v Německu, kde mají neomezenou rychlost. ten náš graf mají podobný. :)
V Německu mají v obcích častěji 30 km/h, než u nás... To považuji za větší "opruz" než hlídáí 50 úsekovým měřením. Navíc, poslední dobou zaznívají informace, že neomezená rychlost by měla skončit - ekologie...
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Josef Trojánek | Svobodní
22.01.2019 | 22:16:37
Dne 22.01.2019 19:31:12 Jiří Hovorka napsal(a):
Pravidelně projíždím takové úseky. A pokuty za 0. Je to takové hysterčení těch porušovačů předpisů. Takže jestli bude o pár úseků více, já to nepoznám... A další slušní řidiči také ne...
Já to vysvětlím o co jde.

Tam nejde o pokuty atd... Tam jde o to, že snižování rychlosti, nepovede k větší bezpečnosti na silnici.

To nám ostatně dokazují řidiči v Německu, kde mají neomezenou rychlost. ten náš graf mají podobný. :)
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Jiří Hovorka | TOP09
22.01.2019 | 19:31:12
Pravidelně projíždím takové úseky. A pokuty za 0. Je to takové hysterčení těch porušovačů předpisů. Takže jestli bude o pár úseků více, já to nepoznám... A další slušní řidiči také ne...
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Josef Trojánek | Svobodní
22.01.2019 | 12:59:04
David Pokorný- "

Česká televize odvysílala reportáž, ve které otevírá téma úsekového měření. Brněnské komunikace měly zpracovat analýzu, na základě které se bude o zavedení rozhodovat. Byla vypracována na základě žádosti minulé koalice. Podklady si od města vyžádám a budu se věcí dále zabývat.

Podle údajů PČR od 1. 1. 2007 do 8. 4. 2018 došlo k celkem 34 542 nehodám, z čehož pouze v 15 případech bylo příčinou překročení předepsané rychlosti. Mluvíme o systému, který sníží 39. nejčastější příčinu nehod, která dělá 0,04% z celkového počtu nehod.

Doufám, že se v Brně bude ještě dlouho pouze debatovat o zavedení úsekového měření, protože nejčastějšími příčinami nehod jsou nevěnování se plně řízení vozidla (15 835 nehod) a nedodržení bezpečné vzdálenosti za vozidlem (3 238 nehod). Mám pochybnosti, že tuto situaci zlepší hypnotizování tachometru ze strachu z pokut."

[img]http://jyxo.info/uploads/B9/b9c57d2273a2e0a6b0e932c693c41618e930390e.jpg[/img]
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Josef Trojánek | Svobodní
07.12.2018 | 12:13:31
Dne 07.12.2018 12:09:05 Jiří Hovorka napsal(a):
Dočkáme se EEPV (elektronické evidence přestupků vozidel)? Je to dost blízko... Povinné černé skřínky do automobilů jsou na obzoru. Samozřejmě, poctiví řidiči se nemusí obávat :D

https://www.garaz.cz/clanek/eu-chce-zavest-povinne-cerne-skrinky-do-aut-21000661?dop-ab-variant=3&seq-no=1&source=hp

Silnice by se alespoň uvolnily poté, co by ti nepoctivci přišli a řidičská oprávnění.
O tomhle vím... a je to problém.... teď nemám moc času abych do toho trošku víc zabruslil :D
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Jiří Hovorka | TOP09
07.12.2018 | 12:09:05
Dočkáme se EEPV (elektronické evidence přestupků vozidel)? Je to dost blízko... Povinné černé skřínky do automobilů jsou na obzoru. Samozřejmě, poctiví řidiči se nemusí obávat :D

https://www.garaz.cz/clanek/eu-chce-zavest-povinne-cerne-skrinky-do-aut-21000661?dop-ab-variant=3&seq-no=1&source=hp

Silnice by se alespoň uvolnily poté, co by ti nepoctivci přišli a řidičská oprávnění.
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Perun | Realisté
10.09.2018 | 19:03:18
Jsem pro modernizaci železničních tratí. Železniční síť máme jednu z nejhusčích, ale také dost zastaralou. Tím zmírníme přepravu na silnicích + na železnicích se převeze více a rychleji.
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Jiří Hovorka | TOP09
10.09.2018 | 16:34:05
Dne 20.07.2018 17:28:24 Dominik Formánek napsal(a):
Je třeba investovat nejen do opravy dálnic, které jsou v katastrofálním stavu, ale hlavně do nových projektů zlevňujících dopravu, tím myslím třevba stavbu Maglevu. Zlevní a zrychlí dopravu, čímž výrazně pomůže ekonomice a i když za něj utratíme hodně, v budoucnu se nám to vyplatí. Nebo vybudovat kanál Labe-Odra-Dunaj, čímž získáme obrovské obchodní možnosti.
Maglev - proč tedy bohaté Německo, či Čína nemají už dávno základní síť? Jednoduše proto, že si spočítali, že se jimto nevyplatí a raději postavili VRT (vysorychlostní tratě). Podobnýá osud čeká hyperloop - malá kapacita za velké peníze...

Kanál - další díra na peníze. Podívejte se na naše "řeky", respektive potoky. Jak chcete zajistit napájení kanálu vodou, když v tocích nemáte ani vodu na udržení vodních živočichů?
3
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Lukáš Kvarda | STAN
08.09.2018 | 09:50:19
Tak předně, sebelepší dopravní prevence a zákony jsou na prd, pokud je řidiči ignorují. A lze si všimnout, že např. teď jak je ta kampaň proti mobilům za volantem, je neúčinná. Proto se musí začít už v autoškolách a dávat pozor na to, kdo do těch autoškol nastupuje a kdo ty řidičáky dostává. Aby byl duševně i fyzicky způsobilý a aby měl náležité znalosti. Protože když vidím, jak někteří řídí (např. ti sváteční řidiči), tak to se vůbec bojím přejít silnici.
4
Pro hodnocení se musíte přihlásit
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |