ZALOŽIL
| 24.10.2017
Doménico | ČSSD
24.10.2017 | 23:38:22
Ten systém by se opravdu musel pořádně promyslet ale musel by bejt na tomhle zpusobu výuky.. Na volitelných předmětem podle urovní obtíže.

Samozřejmě by bylo super kdyby se do škol sdružili sportovní kluby. Každý student by musel mít jeden povinný sportovní předmět a jeden umělecký , nebo po případě technický .

Každý klub samozřejmě zdarma. Podpořila by se tím tělesná a fyzická zdatnost studentu. Trávili by čas tak jak mají a né se flákat . Škola musí děti bavit. .
3
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Doménico | ČSSD
24.10.2017 | 23:28:24
Dne 24.10.2017 23:26:24 Klára Odehnalová napsal(a):
Kromě níže zmíněného považuji za důležité změnu způsobu vyučování. Je sice hezké, že při výuce angličtiny si studenti napíšou písemku na gramatiku a slovíčka. Je však důležité, aby dokázaly porozumět a mluvit, což se jim na mnoha základních, mnohdy i středních školách nepodaří. Konverzace je podle mě základem výuky cizího jazyka. Na nižším stupni základní školy bych nechala všechny předměty, na tom vyšším už by si dítě vybíralo podle svých preferencí - něco, jako semináře na středních školách. Je jasné, že některé předměty by musely zůstat povinné - měly by však být rozděleny do dvou úrovní - základy pro ty, které předmět nezajímá a pokročilejší výuka pro ty, které předmět zajímá. Horší by bylo, kdyby studenta nezajímalo nic. :)
Přesně tak jsem to myslel :) Každýho zajímá něco jiného přece..
2
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Klára Odehnalová | Zelení
24.10.2017 | 23:26:24
Kromě níže zmíněného považuji za důležité změnu způsobu vyučování. Je sice hezké, že při výuce angličtiny si studenti napíšou písemku na gramatiku a slovíčka. Je však důležité, aby dokázaly porozumět a mluvit, což se jim na mnoha základních, mnohdy i středních školách nepodaří. Konverzace je podle mě základem výuky cizího jazyka. Na nižším stupni základní školy bych nechala všechny předměty, na tom vyšším už by si dítě vybíralo podle svých preferencí - něco, jako semináře na středních školách. Je jasné, že některé předměty by musely zůstat povinné - měly by však být rozděleny do dvou úrovní - základy pro ty, které předmět nezajímá a pokročilejší výuka pro ty, které předmět zajímá. Horší by bylo, kdyby studenta nezajímalo nic. :)
8
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Doménico | ČSSD
24.10.2017 | 23:06:31
Dne 24.10.2017 23:03:41 William napsal(a):

Dne 24.10.2017 22:50:50 Doménico napsal(a):
Podle mě by se školský sistém měl vcelý reformovat. Brát inspiraci v usa.. Tam dostane příležitost každý studen .. Vzdělávání probíhá uplně jinak ..Děti si sami vyberou co je zajímá , tím podpoříme jejich schopnosti včem vynikaj .--- Mělo by to svá pozitiva. Problém je v tom, že je také nutné zachovat nějaký všeobecný základní přehled. Není možné, aby jedno dítě dokonale umělo například matematiku, ale nemělo základní znalosti z historie a naopak. Hlavní mě je podle mě příprava na běžný praktický život v podmínkách 21. století. To se dnes naprosto podceňuje.
To nejde to je jasný..Muselo by se to fakt propracovat. Samozřejmě předměty jako je matematika a historie by muslei bejt povinné ..Jenže pak tu je možnost že by byla matika pro pokročilé ..Tu by si jako volitelný předmet vybral student který se otmu chce orpavdu věnovat naplno . Takhle by to mělo bejt u většiny předmětu .

Snad ste mě pochopil ..je to těžké na vysvětlování takhle po netu) Lehce řečeno..když tebe nebude fyzik, není potřeba se pokročilou a složitou fyzikou trápit ! :)
4
Pro hodnocení se musíte přihlásit
|
24.10.2017 | 23:03:41
Dne 24.10.2017 22:50:50 Doménico napsal(a):
Podle mě by se školský sistém měl vcelý reformovat. Brát inspiraci v usa.. Tam dostane příležitost každý studen .. Vzdělávání probíhá uplně jinak ..Děti si sami vyberou co je zajímá , tím podpoříme jejich schopnosti včem vynikaj .
Mělo by to svá pozitiva. Problém je v tom, že je také nutné zachovat nějaký všeobecný základní přehled. Není možné, aby jedno dítě dokonale umělo například matematiku, ale nemělo základní znalosti z historie a naopak. Hlavní mě je podle mě příprava na běžný praktický život v podmínkách 21. století. To se dnes naprosto podceňuje.
8
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Doménico | ČSSD
24.10.2017 | 22:50:50
Podle mě by se školský systém měl vcelý reformovat. Brát inspiraci v usa.. Tam dostane příležitost každý studen .. Vzdělávání probíhá uplně jinak ..Děti si sami vyberou co je zajímá , tím podpoříme jejich schopnosti včem vynikaj .
4
Pro hodnocení se musíte přihlásit
|
24.10.2017 | 22:48:40
Jak by podle vás měla vypadat reforma našeho školského systému? Podle mého názoru se potřebujeme zaměřit na moderní formu vzdělávání. Místo nesmyslného a zbytečného šprtání a učení se nesmyslů je nutné dát přednost jazykové, informační a IT gramotnosti v souladu se čtvrtou průmyslovou revolucí, aby naše země nezaostávala za vyspělým světem.
6
Pro hodnocení se musíte přihlásit
1 |