ZALOŽIL
Jan Tichý | 21.01.2019
Dominik Škrba | KSČM
21.01.2019 | 23:20:05
Dne 21.01.2019 00:54:27 Josef Trojánek napsal(a):
Zakazovat ? Nikoliv. Svoboda podnikání vám nic neříká ?

Ok, fajn.

Nekalé praktiky jsou problém. A každý problém se dá řešit. ( Kromě problému s nedostatkem Vody )

Například by se mohlo uzákonit, že by se smlouva směla uzavřít pouze fyzickým podpisem smlouvy ( na papír ). S tím, že by se od ní mohlo bez udání důvodů odstoupit do dvou měsíců od podpisu.

Peníze budou vráceny bez poplatků a sankcí, stejně tak jako produkty. ( pokud bude produkt znehodnocený, poškozený může dát podnět k soudu, který nechá produkt nezávisle otestovat, zdali byl produkt kvalitní, nebo to byl "šunt". ( Tím dojde k tomu, že tzv. šmejdi, nebudou parazitovat na důchodcích, nekvalitními hrnci apod. )

Pokud test prokáže, že byl produkt kvalitní a kupující ho poškodil, musí kupující uhradit vzniklou škodu.---Dne 21.01.2019 08:15:29 Dominik Škrba napsal(a):
Šmejdi nemají nic společného se svobodou podnikání. Protože jinak dle Vaší logiky je pak i zákaz prodeje alkoholu a cigaret mladistvým omezování svobody podnikání.

Rozhodně jsem pro zákaz telemarketingu a co se týče smluv, tak ano můžeme uzákonit, že každá smlouva musí být podepsána osobně, ale to pak uslyšíme řev, že zase chcete omezovat online uzavírání smluv.

A přísněji trestat předávání telefonních čísel mezi společnostmi.---Dne 21.01.2019 21:58:23 Josef Trojánek napsal(a):
Dal bych vám mínus, ale nemůžu, protože s vámi částečně souhlasím.

Nesouhlasím s tím, že prodej alkoholu mladistvím je omezování svobodného podnikání. To je 1) věc zcela jiná a za 2) jde o ochranu spotřebitele.

Tím že zrušíme call centra, narušíme svobodu podnikání, protože ne všechna call centra jsou plné šmejdů. Některá lidem i ulehčují práci či život.
A zákazem telemarketingu dojde akorát k ochraně spotřebitele.

Zde došlo k omylu, já sám jsem v jednom z předchozích příspěvků psal, že call centra plní i funkci například technické podpory, že bych tedy byl pro zákaz jenom telemarketingu ne call center.
3
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Josef Trojánek | Svobodní
21.01.2019 | 21:58:23
Dne 21.01.2019 00:54:27 Josef Trojánek napsal(a):
Zakazovat ? Nikoliv. Svoboda podnikání vám nic neříká ?

Ok, fajn.

Nekalé praktiky jsou problém. A každý problém se dá řešit. ( Kromě problému s nedostatkem Vody )

Například by se mohlo uzákonit, že by se smlouva směla uzavřít pouze fyzickým podpisem smlouvy ( na papír ). S tím, že by se od ní mohlo bez udání důvodů odstoupit do dvou měsíců od podpisu.

Peníze budou vráceny bez poplatků a sankcí, stejně tak jako produkty. ( pokud bude produkt znehodnocený, poškozený může dát podnět k soudu, který nechá produkt nezávisle otestovat, zdali byl produkt kvalitní, nebo to byl "šunt". ( Tím dojde k tomu, že tzv. šmejdi, nebudou parazitovat na důchodcích, nekvalitními hrnci apod. )

Pokud test prokáže, že byl produkt kvalitní a kupující ho poškodil, musí kupující uhradit vzniklou škodu.---Dne 21.01.2019 08:15:29 Dominik Škrba napsal(a):
Šmejdi nemají nic společného se svobodou podnikání. Protože jinak dle Vaší logiky je pak i zákaz prodeje alkoholu a cigaret mladistvým omezování svobody podnikání.

Rozhodně jsem pro zákaz telemarketingu a co se týče smluv, tak ano můžeme uzákonit, že každá smlouva musí být podepsána osobně, ale to pak uslyšíme řev, že zase chcete omezovat online uzavírání smluv.

A přísněji trestat předávání telefonních čísel mezi společnostmi.
Dal bych vám mínus, ale nemůžu, protože s vámi částečně souhlasím.

Nesouhlasím s tím, že prodej alkoholu mladistvím je omezování svobodného podnikání. To je 1) věc zcela jiná a za 2) jde o ochranu spotřebitele.

Tím že zrušíme call centra, narušíme svobodu podnikání, protože ne všechna call centra jsou plné šmejdů. Některá lidem i ulehčují práci či život.
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Jiří Hovorka | TOP09
21.01.2019 | 11:20:25
Zde bych byl dost opatrný. Jsou služby, které díky call centru ulehčují klasickým pobočkám. Zde bych maximálně upravil podmínky pro uzavření smlouvy - telefonicky dohodnuté smlouvy by musely být do 14 dní stvrzeny podpisem smlouvy klasické - ať už elektronickým podpisem v digitální formě, či fyzickým podpisem na papíře. U osob narozených před rokem xxxx by byl povinný fyzický podpis...
3
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Dominik Škrba | KSČM
21.01.2019 | 08:15:29
Dne 21.01.2019 00:54:27 Josef Trojánek napsal(a):
Zakazovat ? Nikoliv. Svoboda podnikání vám nic neříká ?

Ok, fajn.

Nekalé praktiky jsou problém. A každý problém se dá řešit. ( Kromě problému s nedostatkem Vody )

Například by se mohlo uzákonit, že by se smlouva směla uzavřít pouze fyzickým podpisem smlouvy ( na papír ). S tím, že by se od ní mohlo bez udání důvodů odstoupit do dvou měsíců od podpisu.

Peníze budou vráceny bez poplatků a sankcí, stejně tak jako produkty. ( pokud bude produkt znehodnocený, poškozený může dát podnět k soudu, který nechá produkt nezávisle otestovat, zdali byl produkt kvalitní, nebo to byl "šunt". ( Tím dojde k tomu, že tzv. šmejdi, nebudou parazitovat na důchodcích, nekvalitními hrnci apod. )

Pokud test prokáže, že byl produkt kvalitní a kupující ho poškodil, musí kupující uhradit vzniklou škodu.
Šmejdi nemají nic společného se svobodou podnikání. Protože jinak dle Vaší logiky je pak i zákaz prodeje alkoholu a cigaret mladistvým omezování svobody podnikání.

Rozhodně jsem pro zákaz telemarketingu a co se týče smluv, tak ano můžeme uzákonit, že každá smlouva musí být podepsána osobně, ale to pak uslyšíme řev, že zase chcete omezovat online uzavírání smluv.

A přísněji trestat předávání telefonních čísel mezi společnostmi.
9
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Josef Trojánek | Svobodní
21.01.2019 | 00:54:27
Zakazovat ? Nikoliv. Svoboda podnikání vám nic neříká ?

Ok, fajn.

Nekalé praktiky jsou problém. A každý problém se dá řešit. ( Kromě problému s nedostatkem Vody )

Například by se mohlo uzákonit, že by se smlouva směla uzavřít pouze fyzickým podpisem smlouvy ( na papír ). S tím, že by se od ní mohlo bez udání důvodů odstoupit do dvou měsíců od podpisu.

Peníze budou vráceny bez poplatků a sankcí, stejně tak jako produkty. ( pokud bude produkt znehodnocený, poškozený může dát podnět k soudu, který nechá produkt nezávisle otestovat, zdali byl produkt kvalitní, nebo to byl "šunt". ( Tím dojde k tomu, že tzv. šmejdi, nebudou parazitovat na důchodcích, nekvalitními hrnci apod. )

Pokud test prokáže, že byl produkt kvalitní a kupující ho poškodil, musí kupující uhradit vzniklou škodu.
1
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Paul | SPD
19.01.2019 | 20:37:59
Manipulace s lidmi, jak z nich dostat finance na nějakou dobu, ve prospěch firmy, kterou zastupují. Tímto se můžou občané dostat do dluhové pasti a dále následuje ráj exekutorů. A o tom to je. Každá nábídka je prý vhodná pro lidi, ale opak je pravdou, vždyje výhodnější pro ně !!!
8
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Martin Hrabík | ODS
19.01.2019 | 19:08:16
Telemarketing sice není pro většinu z nás nic příjemného, ale je to v podstatě jen další ze způsobů, jak firma může oslovovat zákazníky. To, jak to pojaly některé firmy sice není idelální, ale to není chyba toho nástroje jako takového. V některých případech mi ale nevadí, že mi volají....

Třeba když mi nabízejí práci. To je vlastně taky v podstatě prodej nějaké služby, jen za to platím prací a né penězi. Když vám volá váš telefoní operátor, že vám chce zlevnit tarif, tak vás to také štve ? Nebo třeba váš autoservis, že je čas na výměnu zimních pneuatik a že má místo?....

Telefon je jedním z úžasných nástrojů pro komunikaci se svými zákazníky a skrývá netušené možnosti....

Když službu nechcete, odmítněte. Případně poproste at´ si vás vyřadí z databáze. Že je operátor úžasnej a vy mu to odkývete?... no.. vaše chyba.. rozhodně né chyba státu. Když je prodavačka v samoobsluze úžasná, taky si koupíte něco, co jste ani původně nechtěli... i tady je to prostě vaše chyba, že jste se nechali ukecat. Zakážeme všechno ?... Né, to jistě není dobrá cesta. Cestou zákazů už jsme se jednou vydali a byla to tragédie, snad to nebudeme opakovat.

Co se týče důchodců, tak těm hrozí nebezpečí ze všech stran a tohle je jen jedna z nich. Pokud nevěříte, že mají dost rozumu, aby se o sebe sami postarali, chápu. Proti telemarketingu je ale můžete ochránit. Kdybych nevěřil, že můj děda je dost rozumný na to, aby se podobným praktikám ubránil, zablokoval bych mu hovory od neznámých čísel. Myslím, že to je rozumnější řešení, než zakázat telemarketing.
1
Pro hodnocení se musíte přihlásit
|
19.01.2019 | 16:41:49
Toto nehorázné telefonické"obtěžování"nepovažuji za nic jiného,než za jistou odnož"šmejdů"!

Byla bych také pro zákaz těchto"aktivit"!!

Jsou otravní jako"vši".."Silnější a mladší"jedinci si s nimi většinou dokáží poradit,ale senioři často"naběhnou"a pak jsou nasvětě zbytečné problémy.

Každý by se měl řídit pravidelm:,,Když něco chci,či budu chtít,-zařídím si to sám!

Ale určitě si to nenchám vnucovat druhou stranou!
3
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Jiří Hráček | KSČM
18.01.2019 | 16:46:08
Dne 18.01.2019 15:19:35 Jan Tichý napsal(a):
Jaký máte názor na telemarketing, call centra a jiné společnosti, co se vám snaží vnutit nějakou službu po telefonu? Podle mě je to jedno jedno velké šméčko a mělo by se to zakázat. Stejně jako by se měla udělat přítrž i dalším podvodníkům po telefonech. Mně totiž hlavně vadí, že se tyto podvodníčci soustřeďují hlavně na důchodce, kteří jsou obvykle důvěřivejší než ostatní. Ano, jsou i call centra co vám normálně zavolají a zeptají se vás slušně, ale těch je dost málo.
Podle mě by se všechny aktivity, kdy se vám někdo snaží po telefonu vnutit jakýkoliv produkt nebo službu měli zakázat. Jedná se o obyčejné obtěžovaní a hlavně se touto formou okrádají převážně starší a důvěřivý lidé. Něco jiného jsou například poradenské linky třeba u různých operátorů když vám třeba nefunguje internet a podobně.

Pokud chce jakákoliv firma něco nabízet a prodávat měla by se chovat solidně. To znamená hlavně to, že by nešlo uzavírat žádné smlouvy přes telefon ale jen na kamenné pobočce a samozřejmě by u všech smluv měla být několika týdenní lhůta, do jaké by každý zákazník měl možnost bezplatně odstoupit od smlouvy.
3
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Dominik Škrba | KSČM
18.01.2019 | 15:25:04
Souhlasím s autorem vlákna, ale nezakazovat call centra jako taková, ale pouze telemarketing, tedy nabídku služeb či věcí, jelikož call centra také zastávají pozici technické podpory, apod..
9
Pro hodnocení se musíte přihlásit
1 | 2 |