ZALOŽIL
Dominik Škrba | 04.09.2019
Jiří Vojáček | Piráti
04.09.2019 | 09:20:01
Vjíždět na přejezd, když blikají světla, to fakt udělá jenom hlupák.
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Dominik Škrba | KSČM
30.08.2019 | 14:49:55
Dne 30.08.2019 13:07:35 Jiří Hovorka napsal(a):
Podjezd je nereálný. Leda tak pro ponorky... Máte tam Labe a spodní vodu.
V případě nadjezdu si prostě řidiči zajedou... Jde to i jinde... Ale mimoúrovňové křížení je řešitelné.
Ano Váš návrh je možná řešitelný, ale přinese zbytečně dlouhou objížďku, ale hlavně nikdo jej asi ani realizovat nebude (vzhledem k četnosti provozu).
2
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Jiří Hovorka | TOP09
30.08.2019 | 13:07:35
Dne 30.08.2019 06:50:11 Dominik Škrba napsal(a):
Způsob jsem navrhl, podjezd až na tu průmyslovou, aby byl zachován směr, jelikož vy navrhujete nadjezd na Starokolínskou, která je ale na opačné straně kolejí.

Ano rozhodně maximální rychlostí nejel, jen jsem tím chtěl říct, že samotná jízda proti správnému směru není důvodem k nižší rychlosti, klidně po 2. staniční mohl jet už od perónu (navíc, když tam zastavuje, tak mu chvíli zabere se zas rozjet) nebo mohl jet před nim v oddílu vlak a tak mohl čekat u cesťáku v nákladu, atd...
Podjezd je nereálný. Leda tak pro ponorky... Máte tam Labe a spodní vodu.
V případě nadjezdu si prostě řidiči zajedou... Jde to i jinde... Ale mimoúrovňové křížení je řešitelné.
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Dominik Škrba | KSČM
30.08.2019 | 06:50:11
Dne 30.08.2019 00:20:43 Jiří Hovorka napsal(a):
Mám pocit, že hledáte důvody a nikoli způsoby. Jde to v jiných zemích, proč ne u nás?

Jinak co se týče rychlosti - stačilo by se podívat na to video u článku. Nízká rychlost tam jednoznačně byla, jinak by zábrzdná vzdálenost byla mnohem delší.
Způsob jsem navrhl, podjezd až na tu průmyslovou, aby byl zachován směr, jelikož vy navrhujete nadjezd na Starokolínskou, která je ale na opačné straně kolejí.

Ano rozhodně maximální rychlostí nejel, jen jsem tím chtěl říct, že samotná jízda proti správnému směru není důvodem k nižší rychlosti, klidně po 2. staniční mohl jet už od perónu (navíc, když tam zastavuje, tak mu chvíli zabere se zas rozjet) nebo mohl jet před nim v oddílu vlak a tak mohl čekat u cesťáku v nákladu, atd...
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Jiří Hovorka | TOP09
30.08.2019 | 00:20:43
Dne 29.08.2019 11:40:51 Dominik Škrba napsal(a):
Máte pravdu, že by si to mohli vyložit špatně. Navíc zde to je ještě v obvodu stanice ani nevím z čeho soudíte, že díky jízdě proti správnému směru jel pomaleji než by jel po správné koleji. Ale to jsem odbočil.

Ano neznamená, ale asi nikdo nebude chtít investovat do tak málo frekventovaného podjezdu/nadjezdu, navíc Váš návrh směřuje na opačnou stranu kolejí. Takže aby se dodržel směr tak leda podjezd začínající na té Průmyslové a tu spojit s Havlíčkovou.
Mám pocit, že hledáte důvody a nikoli způsoby. Jde to v jiných zemích, proč ne u nás?

Jinak co se týče rychlosti - stačilo by se podívat na to video u článku. Nízká rychlost tam jednoznačně byla, jinak by zábrzdná vzdálenost byla mnohem delší.
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Dominik Škrba | KSČM
29.08.2019 | 11:40:51
Dne 29.08.2019 11:07:20 Jiří Hovorka napsal(a):
Pojem "nesprávná" by si laická veřejnost mohla vykládat i jinak ;)
Meně frekventované ale neznamená bezpečné či blbuvzdorné

Nějaké místo na nadjezd tam vidím... https://mapy.cz/s/fubapubulu
Máte pravdu, že by si to mohli vyložit špatně. Navíc zde to je ještě v obvodu stanice ani nevím z čeho soudíte, že díky jízdě proti správnému směru jel pomaleji než by jel po správné koleji. Ale to jsem odbočil.

Ano neznamená, ale asi nikdo nebude chtít investovat do tak málo frekventovaného podjezdu/nadjezdu, navíc Váš návrh směřuje na opačnou stranu kolejí. Takže aby se dodržel směr tak leda podjezd začínající na té Průmyslové a tu spojit s Havlíčkovou.
2
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Jiří Hovorka | TOP09
29.08.2019 | 11:07:20
Dne 28.08.2019 11:13:14 Dominik Škrba napsal(a):
Promiňte, ale co to je neobvyklá kole?

Ale to je jedno, tento přejezd v Kolíně nepatří mezi nejfrekventovanější, jelikož slouží jako vjezd do depa a dílen, které se nachází hned vedle, moc místa pro podjezd či nadjezd zde není.
Pojem "nesprávná" by si laická veřejnost mohla vykládat i jinak ;)
Meně frekventované ale neznamená bezpečné či blbuvzdorné

Nějaké místo na nadjezd tam vidím... https://mapy.cz/s/fubapubulu
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Dominik Škrba | KSČM
28.08.2019 | 11:13:14
Dne 27.08.2019 16:56:16 Jiří Hovorka napsal(a):
Tak další ignorant na přejezdu - se závorami.
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/kamion-uvizl-na-prejezdu-v-koline-pod-zavorami-vlak-dobrzdil-jen-kousek-od-nej-40294535

Bylo velké štěstí, že vlak jel po neobvyklé koleji sníženou rychlostí. Jinak bychom tu mohli mít další Studénku.

Jen mě to utvrzuje v tom, že úrovňové křížení na tratích s dálkovou dopravou nemá být vůbec.
Promiňte, ale co to je neobvyklá kole?

Ale to je jedno, tento přejezd v Kolíně nepatří mezi nejfrekventovanější, jelikož slouží jako vjezd do depa a dílen, které se nachází hned vedle, moc místa pro podjezd či nadjezd zde není.
2
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Jiří Hovorka | TOP09
27.08.2019 | 16:56:16
Tak další ignorant na přejezdu - se závorami.
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/kamion-uvizl-na-prejezdu-v-koline-pod-zavorami-vlak-dobrzdil-jen-kousek-od-nej-40294535

Bylo velké štěstí, že vlak jel po neobvyklé koleji sníženou rychlostí. Jinak bychom tu mohli mít další Studénku.

Jen mě to utvrzuje v tom, že úrovňové křížení na tratích s dálkovou dopravou nemá být vůbec.
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Dominik Škrba | KSČM
15.10.2018 | 12:40:00
Dne 15.10.2018 12:03:47 Jiří Hovorka napsal(a):
I NKÚ se již pozastavuje nad (ne)účinností opatření na zvyšování bezpečnosti na přejezdech...
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/nku-nehod-na-zeleznicnich-prejezdech-ani-pres-investice-neubyva/1674812
Jenže dle článku, to zase vyznívá, že NKÚ řeší zabezpečenost přejezdů, místo viníků. Prostě základní prvek jsou světla, závory, apod.. je jen doplňující. NKŮ řeší materiály ze strany správce infrastruktury, ale neřeší i zákony, které postihují provinilce, za jejich porušení. Zase sesnaží hodit větší čásst vinny na dráhu, což je špatně. Resp. ze statistiky vyplývá, že chyba je asi jinde než v zabezpečení.
3
Pro hodnocení se musíte přihlásit
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |