Sokol | Svobodní
16.01.2018 | 14:09:53
Jako soukromý autobusový dopravce nemám žádné výhrady proti tomu aby měli studenti a důchodci regionální vlaky zdarma a rychlíky zase za plnou cenu.Stát stejně dráhy dotuje, tak může v regionální dopravě přestat dotovat souběžné autobusové linky a přestat dotovat rychlíky, no a v globálu se ještě ušetří.
-2
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Vašek | Svobodní
11.01.2018 | 13:26:02
Ne. Žádné přerozdělování. Ať jim to zaplatí příbuzní, rodiče, kamarádi. Je fakt postavené na hlavu, aby jízdu vlakem někomu platitl uplně cizí člověk....
-2
Pro hodnocení se musíte přihlásit
|
11.01.2018 | 06:31:56
Přikláněla bych se k podobnému systému,který fungoval dříve..Senioři do 75 za polovinu a ve vyšším věku zadarmo.Studenti do 26let za polovic..-)
9
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Dominik Škrba | KSČM
11.01.2018 | 05:09:38
Čirý populismus, běžte se zeptat Slováků, jak jsou z toho nadšeni. Rozhodně ne, dopravcům pak budou chybět prostředky pro modernizaci vozového parku a musíme myslet na to, že od roku 2023 nebudeme dostávat žádné dotace z EU.
12
Pro hodnocení se musíte přihlásit
|
10.01.2018 | 23:07:43
A navíc, autobusáci by asi přišli o práci.
-1
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Jiří Hovorka | TOP09
10.01.2018 | 23:07:18
Osobně bych byl pro to, aby prostředky šly spíše na rozvoj VRT (nebo obecně do dopravní infrastruktury). Tohle je doslova "prožírání" budoucnosti
2
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Molka | Svobodní
10.01.2018 | 23:02:25
Zdarma NE! Navíc by senioři, děti, studenti, mladí přišli o dobrodružství každoročního hledání v logice slev Českých drah.
13
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Jan Geist | ČSSD
10.01.2018 | 22:14:41
Tato myšlenka je lákavá, ale díky schodku státního rozpočtu nereálná. Radši se soustředit na to, abychom rozpočet vyrovnali. Jasně, taky bych chtěl jako student jezdit vlakem zadarmo, každý by chtěl totiž co nejvíc věcí zadarmo... Důchodcům bych dal klidně vlak zdarma, ale otázkou je kolik procent jich to využije.
6
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Perun | Trikolóra
10.01.2018 | 21:18:14
Dne 10.01.2018 19:46:50 Petan981 napsal(a):

Dne 10.01.2018 19:23:10 Perun napsal(a):

Dne 10.01.2018 18:11:22 Jiří Hovorka napsal(a):
Je to rozhodně populismus.

1. Rozhodnutí nepředcházela analýza rizik a přínosů. Již dnes řada vlaků jezdí vytížena přes 100 % kapacity a nejsou posilovány. Při očekávaném zvýšení počtu cestujících lze předpokládat další zhoršování cestovního komfortu.

2. Není nikde uvedeno, za jakých podmínek. Bude to platit pro všechny dopravce, nebo jen pro státní podnik jako na Slovensku.

3. Rozhodnutí přichází v době, kdy se všechny strany odvracejí od ANO a riziko předčasných voleb stoupá. Voliče je tak nutné udržet, aby nenastalo jejich přeběhnutí k jiným stranám.---

Samotná politika je populistický podnik. v politice (v demokratické zemi) strany nahánějí hlasy voličů tedy popularitu čímž se stávají populisty. Proto je apsolutní blbost tvrdit o někom, že je populista v politice, protože jimi jsou všichni v politice.--- Nemáte pravdu. Populistou chápu člověka, který například v politice nahání hlasy a sympatie pomocí témat a prohlášení, které sice úplně nezastává a nesplňuje ale tato téma a prohlášení se líbí lidem. Pokud si člověk myslí, že mají být větší daně a podporuje to a bojuje za to tak ho nelze nazvat populistou. Pokud si člověk myslí, že mají být větší daně a jednou to prohlásí, zjistí že se to lidem nelíbí a začne tvrdit opak tak je populistou. Také za populistu považuji někoho, kdo cíleně předkládá nesmyslné návrhy a témata, u kterých má jistotu, že mu získají podporu a hlasy.


To není populista nýbrž lhář, ignorant a pokrytec.
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Jan Chyla | ANO
10.01.2018 | 20:17:23
Dne 10.01.2018 20:06:38 Antonín Tesař napsal(a):

Dne 10.01.2018 19:57:03 Jan Chyla napsal(a):
Já jako student bych to uvítal, jelikož jsem chtěl studovat v Pardubicích dopravu, nicméně z finannčního hlediska studuji ve městě, ze kterého pocházím. Myslím, že se můžeme inspirovat na Slovensku kde to funguje. Někdo se ptá kdo to zaplatí, ale naše vlaky nejezdí zcela plné, takže dle mého názoru je jedno jestli ve vlaku jede 100 nebo 500 lidí... Níklady na provoz zůstavají stejné.--- I kdyby se náklady na provoz nezvýšily nijak výrazně, minimálně by klesla příjmová stránka věci, když by z Vámi 100 zmiňovaných jich platilo třeba jen 50.

Jo, mně jako studentovi by se to sice taky líbilo, o tom žádná, ale v tuhle chvíli a v tomto podání to není nic jiného, než nezodpovědné rozhodnutí. Takže za mě ne.
To si nemyslím, jelikož by začali jezdit studenti, kteří dnes nejezdí a studenti, kteří jezdí mají výrazné slevy na těch to opravdu nestojí.
-1
Pro hodnocení se musíte přihlásit
1 | 2 |