ZALOŽIL
Božena Klastenbaunerová | 11.08.2019
|
11.08.2019 | 13:51:21
Dne 11.08.2019 00:16:22 MartinChromec napsal(a):
Věc není tak černobílá, jak se může na první pohled zdát. Učitel nemusí být Autoritou... stačí, když si ho budou žáci vážit... a to může být i takový učitel, co si nechá od žáků tykat...

... abych řekl pravdu, tak já měl na střední 3 učitele, které jsem měl rád, velmi jsem je respektoval a dával jsem to otevřeně najevo. 2 tito učitelé byli takoví, že si nechali od žáků tykat(teda nenabízeli to, ale nevadilo by jim to)... chtěli být s žáky za dobře a rozdmýchávat v nich touhu po poznání a nejenom jejich předmětu(dějepis u jednoho a španělština u druhého), ale poznání jako takového. Ten 3 byl zase Autorita... bylo mu jedno, jestli se žákům líbí a nebo ne... jeho cílem bylo učit.. a ne naučit... dával najevo, že pokud tě předmět(ZSV) baví a chceš o něm vědět co nejvíce, tak víš, kde ho máš hledat... a zatímco ostatním bylo ZSV u prdel.. tak já četl knížku za knížkou(právo, ekonomie, filosofie((těch asi nejvív)), psychologie, sociologie... všechno mě to bavilo, ve všem jsem chtěl vynikat a taky že jsem vynikal... u tohoto učitele jsem dělal i předmaturitní přípravy, abych pak svou znalostí vytřel u maturitní komise všem zrak...maturoval jsem zotázky Makroekonomie a věděl jsem toho mnohem a mnohem víc, než co po mě jen komise mohla chtít)

... oba typy učitelů mají svá pro a proti... a každému ze žáků sedne někdo jiný... ale tady dneska máme jinačí "problém"... děti nechtějí ZNÁT, tak jako jsme chtěli my....

.... a až tady je možná ta kritika vlivu kapitalismu na názory dětí... Život v kapitalismu je velmi dekadentní... a to musíte uznat všichni, ať už jste zastánci a nebo odpůrci kapitalismu... a pokud se žije ve velkém blahobytu(ve kterém už dneska svým způsobem žijeme) pak platí pravidlo: Těžká doba plodí silné jedince.(tedy příznivá doba plodí jedince slabé) V dnešní době děti všechno mají... osobně si vzpomínám ze základní a střední školy, že není lepší rozdělovací činitel, než majetek.... Kdysi to byla vzduchovka a kdo ji měl, tak byl pánem... potom to byla kytara a kdo ji měl, tak byl pánem(ani na ni nemusel dotyčný umět hrát)... a v dnešní době máš Notebook... tak jsi nikdo, protože ten má každý, ale máš VR brýle?.. máš superrychlý internet.. ANO? pak budeš oblíbený.... neříkám, že je to jediný faktor socializace dnešní mládeže, ale jeden z hlavních.... a pokud všichni už všechno mají, tak se za ničím neženou... stávají se pasivními a nevyhledávají nic jiného, než situace, které je vavádí ze stereotypů běžného života... pak chodí na mejdany, chlastají, hulí, fetují... dělají to aby byli COOL a aby si užili dokud mohou... osobně se mi tento styl života nelíbí a nikdy nelíbil, ale umím pochopit, co některé k tomuto vábí

.... Je tu jen otázka, jestli skutečně můžeme říct o našem pohledu na věc, že je lepší než ten jejich... že ten náš je "správný"

Už dávno se nám vytratila myšlenka, že život by se měl prožít v dobré vůli k sobě i bližním svým.... Daleko lépe se v tomto směru dá navázat na Heideggera, s jeho existencialisticou myšlenkou, že lidé prostě Žijí, aby žili a nic co v tomto životě konáš nedává tvému životu větší váhu nebo hodnotu... což se v dnešním mylném pojetí společnosti dá pochopit, jako přímé nabádání k nezřízenému životu.

Čím jsem starší, tím častěji se snažím utéct iluzi, že svět je černobílý... není.. a ze své podstaty ani být nemůže... a i ti největší sígři mají koníčky, které by vás překvapili... nikdy byste to do nich neřekli... chce to jen lidi lépe poznat a až pak tvořit úsudky...

a k poslednímu bodu... Doba není čím dál horší... jen a pouze v našich očích se tato doba ubírá negativním směrem. Musíme si uvědomit, že tato doba zkrátka vyhovuje, protože kdyby tomu tak nebylo, už dávno by se to změnilo... Pokud chceme, aby se tato doba ubírala jiným směrem, musíme se o to všichni přičinit... Nelíbí se vám, že vaše dítě chodí do klubů se "špatnou partou"... tak ho nepusťte z dohledu a vštěpte mu hodnoty, kterých by se měl držet... Nelíbí se vám, že vaše dítě pije už v 15 letech? Pak jste udělal někde ve výchově chybu, kterou musíte napravit.

Je důležité uvědomit si, že společnost sice ovlivňuje a ve škole své dítě taky nemůžete bránit, ale nezapomínejte a to, že pokud se dítě mezi vámi(rodiči) cítí vítané, chtěné a cítí, že se o vás může opřít kdykoli, když už ono samo nemůže, pak jste jediní na světě, komu bude dítě skutečně důvěřovat... vy budete mít vždy speciální úlohu v jeho životě a tehdy můžete kdykoli dítě usměrnit "správnou" cestou.... Chce to jen chtít.. a divili byste se, jak málo rodičů je ve skutečnosti připravených na to mít dítě a následně ho i dobře vychovat

... Dobrá otázka je, proč lidé dnes dávají přednost kariéře před rodinou....

Chtěl bych se vás tu všech(zastánci ketréhokoli politického směru a strany) zeptat, čemu vy osobně dáváte(nebo jste dali) přednost.... jestli kariéře a nebo rodině a proč? Předem děkuji za odpovědi, které nás věřím dost posunou i v tématu této stránky... osobně věřím že tyto témata jsou více než pevně propojená.
Já myslím, že každý učitel hrubě neseřve žáka, že mu tykal. U nás na střední škole, když učitel poznal, že mu žák tyká, tak mu osobně řekne, že to není vhodné a ať už to nedělá. Seřvávat studenta před pětadvaceti studenty za to, že tyká je dost ponižující.

Moje dítě bude mít určitě slušné zásady a když se bude vztekat a vulgárně nadávat, tak mu možná bránit ani nebudu vzhledem ke genům. Alkohol v patnácti ochutnala většina naší populace a teď se dostáváme teprve k tomu....

...Doba se stále a stále zhoršuje a za touhle filozofií si budu stát vždycky. Nevím čí je to filozofie, to mi řeknete spíše Vy....Ale když nějaký praotec vychovává své dítě, řekne mu všechny zásady a potom jeho syn zase bude těmi zásadami vychovávat své dítě, ovšem nepřednese mu všechny na 100%. Ty zásady, které si od něj zase zapamatuje jeho dítě, tak ne zcela je zase přednese svému dítěti a tak to pokračuje....mění se tím doba k horšímu a úroveň chování vždy bude klesat, ale po revoluci klesla strmě a stále klesá.

Kariéra nebo rodina? Rozumnější je dle mne dát přednost rodině a to také, protože člověk asi prvních dvacet let je ničím. Dlouhou dobu už sním, co vše budu dělat, ale zatím jenom brigáda ze mne nic nedělá. Pak když člověk se do života vžije, tak na rodinu zapomíná. Jestli ale myslíte kariéru mezi spolužáky, tak rozhodně dávám přednost rodině, neboť kariéru mezi spolužáky už nyní rozhoduje jen aktivita na sociálních sítích.
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
|
11.08.2019 | 13:51:21
Dne 11.08.2019 00:16:22 MartinChromec napsal(a):
Věc není tak černobílá, jak se může na první pohled zdát. Učitel nemusí být Autoritou... stačí, když si ho budou žáci vážit... a to může být i takový učitel, co si nechá od žáků tykat...

... abych řekl pravdu, tak já měl na střední 3 učitele, které jsem měl rád, velmi jsem je respektoval a dával jsem to otevřeně najevo. 2 tito učitelé byli takoví, že si nechali od žáků tykat(teda nenabízeli to, ale nevadilo by jim to)... chtěli být s žáky za dobře a rozdmýchávat v nich touhu po poznání a nejenom jejich předmětu(dějepis u jednoho a španělština u druhého), ale poznání jako takového. Ten 3 byl zase Autorita... bylo mu jedno, jestli se žákům líbí a nebo ne... jeho cílem bylo učit.. a ne naučit... dával najevo, že pokud tě předmět(ZSV) baví a chceš o něm vědět co nejvíce, tak víš, kde ho máš hledat... a zatímco ostatním bylo ZSV u prdel.. tak já četl knížku za knížkou(právo, ekonomie, filosofie((těch asi nejvív)), psychologie, sociologie... všechno mě to bavilo, ve všem jsem chtěl vynikat a taky že jsem vynikal... u tohoto učitele jsem dělal i předmaturitní přípravy, abych pak svou znalostí vytřel u maturitní komise všem zrak...maturoval jsem zotázky Makroekonomie a věděl jsem toho mnohem a mnohem víc, než co po mě jen komise mohla chtít)

... oba typy učitelů mají svá pro a proti... a každému ze žáků sedne někdo jiný... ale tady dneska máme jinačí "problém"... děti nechtějí ZNÁT, tak jako jsme chtěli my....

.... a až tady je možná ta kritika vlivu kapitalismu na názory dětí... Život v kapitalismu je velmi dekadentní... a to musíte uznat všichni, ať už jste zastánci a nebo odpůrci kapitalismu... a pokud se žije ve velkém blahobytu(ve kterém už dneska svým způsobem žijeme) pak platí pravidlo: Těžká doba plodí silné jedince.(tedy příznivá doba plodí jedince slabé) V dnešní době děti všechno mají... osobně si vzpomínám ze základní a střední školy, že není lepší rozdělovací činitel, než majetek.... Kdysi to byla vzduchovka a kdo ji měl, tak byl pánem... potom to byla kytara a kdo ji měl, tak byl pánem(ani na ni nemusel dotyčný umět hrát)... a v dnešní době máš Notebook... tak jsi nikdo, protože ten má každý, ale máš VR brýle?.. máš superrychlý internet.. ANO? pak budeš oblíbený.... neříkám, že je to jediný faktor socializace dnešní mládeže, ale jeden z hlavních.... a pokud všichni už všechno mají, tak se za ničím neženou... stávají se pasivními a nevyhledávají nic jiného, než situace, které je vavádí ze stereotypů běžného života... pak chodí na mejdany, chlastají, hulí, fetují... dělají to aby byli COOL a aby si užili dokud mohou... osobně se mi tento styl života nelíbí a nikdy nelíbil, ale umím pochopit, co některé k tomuto vábí

.... Je tu jen otázka, jestli skutečně můžeme říct o našem pohledu na věc, že je lepší než ten jejich... že ten náš je "správný"

Už dávno se nám vytratila myšlenka, že život by se měl prožít v dobré vůli k sobě i bližním svým.... Daleko lépe se v tomto směru dá navázat na Heideggera, s jeho existencialisticou myšlenkou, že lidé prostě Žijí, aby žili a nic co v tomto životě konáš nedává tvému životu větší váhu nebo hodnotu... což se v dnešním mylném pojetí společnosti dá pochopit, jako přímé nabádání k nezřízenému životu.

Čím jsem starší, tím častěji se snažím utéct iluzi, že svět je černobílý... není.. a ze své podstaty ani být nemůže... a i ti největší sígři mají koníčky, které by vás překvapili... nikdy byste to do nich neřekli... chce to jen lidi lépe poznat a až pak tvořit úsudky...

a k poslednímu bodu... Doba není čím dál horší... jen a pouze v našich očích se tato doba ubírá negativním směrem. Musíme si uvědomit, že tato doba zkrátka vyhovuje, protože kdyby tomu tak nebylo, už dávno by se to změnilo... Pokud chceme, aby se tato doba ubírala jiným směrem, musíme se o to všichni přičinit... Nelíbí se vám, že vaše dítě chodí do klubů se "špatnou partou"... tak ho nepusťte z dohledu a vštěpte mu hodnoty, kterých by se měl držet... Nelíbí se vám, že vaše dítě pije už v 15 letech? Pak jste udělal někde ve výchově chybu, kterou musíte napravit.

Je důležité uvědomit si, že společnost sice ovlivňuje a ve škole své dítě taky nemůžete bránit, ale nezapomínejte a to, že pokud se dítě mezi vámi(rodiči) cítí vítané, chtěné a cítí, že se o vás může opřít kdykoli, když už ono samo nemůže, pak jste jediní na světě, komu bude dítě skutečně důvěřovat... vy budete mít vždy speciální úlohu v jeho životě a tehdy můžete kdykoli dítě usměrnit "správnou" cestou.... Chce to jen chtít.. a divili byste se, jak málo rodičů je ve skutečnosti připravených na to mít dítě a následně ho i dobře vychovat

... Dobrá otázka je, proč lidé dnes dávají přednost kariéře před rodinou....

Chtěl bych se vás tu všech(zastánci ketréhokoli politického směru a strany) zeptat, čemu vy osobně dáváte(nebo jste dali) přednost.... jestli kariéře a nebo rodině a proč? Předem děkuji za odpovědi, které nás věřím dost posunou i v tématu této stránky... osobně věřím že tyto témata jsou více než pevně propojená.
Já myslím, že každý učitel hrubě neseřve žáka, že mu tykal. U nás na střední škole, když učitel poznal, že mu žák tyká, tak mu osobně řekne, že to není vhodné a ať už nedělá. Setkávat studenta před pětadvaceti studenty za to, že týká je dost ponižující.

Moje dítě bude mít určitě slušné zásady a když se bude vztekat a vulgárně nadávat, tak mu možná bránit ani nebudu vzhledem ke genům. Alkohol v patnácti ochutnala většina naší populace a teď se dostáváme teprve k tomu....

...Doba se stále a stále zhoršuje a za touhle filozofií si budu stát vždycky. Nevím čí je to filozofie, to mi řeknete spíše Vy....Ale když nějaký praotec vychovává své dítě, řekne mu všechny zásady a potom jeho syn zase bude těmi zásadami vychovávat své dítě, ovšem nepřednese mu všechny na 100%. Ty zásady, které si od něj zase zapamatuje jeho dítě, tak ne zcela je zase přednese svému dítěti a tak to pokračuje....mění se tím doba k horšímu a úroveň chování vždy bude klesat, ale po revoluci klesla strmě a stále klesá.

Kariéra nebo rodina? Rozumnější je dle mne dát přednost rodině a to také, protože člověk asi prvních dvacet let je ničím. Dlouhou dobu už sním, co vše budu dělat, ale zatím jenom brigáda ze mne nic nedělá. Pak když člověk se do života vžije, tak na rodinu zapomíná. Jestli ale myslíte kariéru mezi spolužáky, tak rozhodně dávám přednost rodině, neboť kariéru mezi spolužáky už nyní rozhoduje jen aktivita na sociálních sítích.
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Martas | Zelení
11.08.2019 | 12:57:18
Děti jsou bezpochyby nejvíce manipulovatelnou částí celé společnosti, takže spousta dětských pořadů se snaží usměrnit jejich názory a tím defacto usměrnit miliony lidí na světě. Samozřejmě, že kapitalismus rovná se pohyb peněz, takže děti jsou dnes zvyklé kupovat si (spíše dostávat) spousty věcí, které by se spíše daly označit za zbytečné, předražené, marketingově zvládnuté tak, že je musí mít. Toto vede k utváření si názorů, které vlastně nejsou utvářeny samotnými dětmi, ale spíše je přejímají od velkých korporací, kterým jde v prvé řadě o výdělek a do jisté míry suplují funkci rodičů, kteří by měli usměrňovat a vytříbit názory svých ratolestí.

Manipulace dětí je mimojiné i v rovině politické. Děti dnes nadávají na Babiše, aniž by vlastně věděly, co je ten pán zač (Babiše nemusím, takže pokud mi tento názor někdo setře tím, že mu fandím, vytváří si pouze svůj vlastní dojem).

Děti potřebují větší důraz na vzdělání, hlavně na vytváření si vlastního názoru. Názory zatím pouze přejímají, bohužel ne od rodičů, ale z 90 procent od okolních vlivů -> youtubeři, televize, internet, korporace...
3
Pro hodnocení se musíte přihlásit
MartinChromec | Trikolóra
11.08.2019 | 00:16:22
Dne 10.08.2019 12:08:37 Jahn Hirschner napsal(a):
Ano a také záleží na typu učiteli. Který učitel je oblíbenější mezi žáky? Ten, který se považuje za autoritu nebo ten, který se za ní nepovažuje a snese jmenné oslovení. Bohužel je to ta druhá možnost, a proto radši budou žáci poslouchat vyučujícího, který vystudoval VŠ v 90. letech než toho, který studoval za socialismu. Autorita upadává ve školství i mezi učiteli, je potřeba najít výjimečné učitele, kteří mají myšlení starých pořádků, ti jsou jediná záchrana, aby nebyl školský systém zcela v hajzlu.

Cybersyn a další latinskoamerické projekty společenské třídy jsou určitě zajímavé a kibuci velmi pomohli vyspět Blízkému východu a vzniku státu Izrael. SSSR se o to zasloužil určitě nejvíce, bohužel lstivá Golda Maierová udělala velmi špatný krok a připojila se k západnímu světu. Ale nebyla to tolik spolupráce s USA, ale spíše se západní Evropou. Zrovna s Velkou Británií, která odmítla uznat suverenitu Izraele. Jinak v Izraeli vyhrávala celé 20. století Strana práce. A potom jakoby zrůdný čaroděj Bush zamával kouzelnou hůlkou, vyhrává tam od té doby pravicový až ultrapravicový Likud.

Jinak koníčky, které tam píšete jsou velmi pěkné, ale to zdaleka nejsou koníčky dnešních dětí. Jejich koníček je jiné sbírání a to drbů do svého alba nesmysluplnosti na Facebooku a Instagramu. Zatímco já jako Vy jsem zvládal četbu tu školní, co nejdříve a stihl jsem číst i geopolitické knížky a srovnával podle národnosti autora, beletrii, cestopisy, knihy záhad a z hudebního prostředí, zatímco moji spolužáci četli krvárny a detektivky. A další koníček u mě byla hra na klavír a skladba a hudba obecně (od vážné hudby až po dnešní současné středoevropské písně) - podporuji jedině na prvním místě středoevropskou kulturu, kdežto moji spolužáci podporovali jen tu pokroucenou a chudou americkou kulturu a poslouchali jen transcendentální zjevy 21. století.

Pokud tu ještě jsou mladí lidé, kteří sbírají známky, archievementy a modely letadel, kam byste se zařadili? K výjimečným jedincům jako my nebo k bývalým spolužákům od nás (hrubá většina), kteří mají za koníčky tyto neskutečné věci z mého pohledu.

Doba se pořád zhoršuje a to se zastavit nedá pouze zpomalit jako mnoho chorob. Tuto chorobu naše země chytla už od zrození, ale v 90. letech jsme ji hrozně moc rozjeli.
Věc není tak černobílá, jak se může na první pohled zdát. Učitel nemusí být Autoritou... stačí, když si ho budou žáci vážit... a to může být i takový učitel, co si nechá od žáků tykat...

... abych řekl pravdu, tak já měl na střední 3 učitele, které jsem měl rád, velmi jsem je respektoval a dával jsem to otevřeně najevo. 2 tito učitelé byli takoví, že si nechali od žáků tykat(teda nenabízeli to, ale nevadilo by jim to)... chtěli být s žáky za dobře a rozdmýchávat v nich touhu po poznání a nejenom jejich předmětu(dějepis u jednoho a španělština u druhého), ale poznání jako takového. Ten 3 byl zase Autorita... bylo mu jedno, jestli se žákům líbí a nebo ne... jeho cílem bylo učit.. a ne naučit... dával najevo, že pokud tě předmět(ZSV) baví a chceš o něm vědět co nejvíce, tak víš, kde ho máš hledat... a zatímco ostatním bylo ZSV u prdel.. tak já četl knížku za knížkou(právo, ekonomie, filosofie((těch asi nejvív)), psychologie, sociologie... všechno mě to bavilo, ve všem jsem chtěl vynikat a taky že jsem vynikal... u tohoto učitele jsem dělal i předmaturitní přípravy, abych pak svou znalostí vytřel u maturitní komise všem zrak...maturoval jsem zotázky Makroekonomie a věděl jsem toho mnohem a mnohem víc, než co po mě jen komise mohla chtít)

... oba typy učitelů mají svá pro a proti... a každému ze žáků sedne někdo jiný... ale tady dneska máme jinačí "problém"... děti nechtějí ZNÁT, tak jako jsme chtěli my....

.... a až tady je možná ta kritika vlivu kapitalismu na názory dětí... Život v kapitalismu je velmi dekadentní... a to musíte uznat všichni, ať už jste zastánci a nebo odpůrci kapitalismu... a pokud se žije ve velkém blahobytu(ve kterém už dneska svým způsobem žijeme) pak platí pravidlo: Těžká doba plodí silné jedince.(tedy příznivá doba plodí jedince slabé) V dnešní době děti všechno mají... osobně si vzpomínám ze základní a střední školy, že není lepší rozdělovací činitel, než majetek.... Kdysi to byla vzduchovka a kdo ji měl, tak byl pánem... potom to byla kytara a kdo ji měl, tak byl pánem(ani na ni nemusel dotyčný umět hrát)... a v dnešní době máš Notebook... tak jsi nikdo, protože ten má každý, ale máš VR brýle?.. máš superrychlý internet.. ANO? pak budeš oblíbený.... neříkám, že je to jediný faktor socializace dnešní mládeže, ale jeden z hlavních.... a pokud všichni už všechno mají, tak se za ničím neženou... stávají se pasivními a nevyhledávají nic jiného, než situace, které je vavádí ze stereotypů běžného života... pak chodí na mejdany, chlastají, hulí, fetují... dělají to aby byli COOL a aby si užili dokud mohou... osobně se mi tento styl života nelíbí a nikdy nelíbil, ale umím pochopit, co některé k tomuto vábí

.... Je tu jen otázka, jestli skutečně můžeme říct o našem pohledu na věc, že je lepší než ten jejich... že ten náš je "správný"

Už dávno se nám vytratila myšlenka, že život by se měl prožít v dobré vůli k sobě i bližním svým.... Daleko lépe se v tomto směru dá navázat na Heideggera, s jeho existencialisticou myšlenkou, že lidé prostě Žijí, aby žili a nic co v tomto životě konáš nedává tvému životu větší váhu nebo hodnotu... což se v dnešním mylném pojetí společnosti dá pochopit, jako přímé nabádání k nezřízenému životu.

Čím jsem starší, tím častěji se snažím utéct iluzi, že svět je černobílý... není.. a ze své podstaty ani být nemůže... a i ti největší sígři mají koníčky, které by vás překvapili... nikdy byste to do nich neřekli... chce to jen lidi lépe poznat a až pak tvořit úsudky...

a k poslednímu bodu... Doba není čím dál horší... jen a pouze v našich očích se tato doba ubírá negativním směrem. Musíme si uvědomit, že tato doba zkrátka vyhovuje, protože kdyby tomu tak nebylo, už dávno by se to změnilo... Pokud chceme, aby se tato doba ubírala jiným směrem, musíme se o to všichni přičinit... Nelíbí se vám, že vaše dítě chodí do klubů se "špatnou partou"... tak ho nepusťte z dohledu a vštěpte mu hodnoty, kterých by se měl držet... Nelíbí se vám, že vaše dítě pije už v 15 letech? Pak jste udělal někde ve výchově chybu, kterou musíte napravit.

Je důležité uvědomit si, že společnost sice ovlivňuje a ve škole své dítě taky nemůžete bránit, ale nezapomínejte a to, že pokud se dítě mezi vámi(rodiči) cítí vítané, chtěné a cítí, že se o vás může opřít kdykoli, když už ono samo nemůže, pak jste jediní na světě, komu bude dítě skutečně důvěřovat... vy budete mít vždy speciální úlohu v jeho životě a tehdy můžete kdykoli dítě usměrnit "správnou" cestou.... Chce to jen chtít.. a divili byste se, jak málo rodičů je ve skutečnosti připravených na to mít dítě a následně ho i dobře vychovat

... Dobrá otázka je, proč lidé dnes dávají přednost kariéře před rodinou....

Chtěl bych se vás tu všech(zastánci ketréhokoli politického směru a strany) zeptat, čemu vy osobně dáváte(nebo jste dali) přednost.... jestli kariéře a nebo rodině a proč? Předem děkuji za odpovědi, které nás věřím dost posunou i v tématu této stránky... osobně věřím že tyto témata jsou více než pevně propojená.
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
|
10.08.2019 | 12:08:37
Dne 09.08.2019 02:07:23 MartinChromec napsal(a):
Zásadní problém je v samotné podstatě problému. Učitelé a učitelky na školách zažili socialismus minulého režimu a ten se jim nelíbil. Děti tento systém nezažili a tak věří učitelům, že tento systém je takový, jak o něm daný učitel vypráví.... a pravda není ani na jedné ze stran, protože není dostatek informací.

Například o projektu Cybersyn z Chile jsem se dozvěděl až tady(od soudruha Formánka) a když jsem se o něm dozvěděl, tak jsem začal tento projekt studovat hlouběji a zjistil jsem, že na jeho bázi mohl existovat plně flexibilní vnitřní výrobní trh, který by produkoval naprosto vyrovnaný nadbytek... tedy, že by byl socialismus a stejně všude všechno skutečně bylo, což je hlavní argument kapitalistických zastánců... nechceme fronty na banány atd.

Nebo kdo například tady ví o Kibucech a jejich řízení... Kibucy jsou živým důkazem toho, že v nižších samosprávných celcích může existovat socialismus ... Kdyby o kibucech věděl Rousseau, tak by se radoval, protože on o něčem podobném filosofoval.

O kapitalismu toho také víme velmi málo.... Kdo například ví, jak skutečně funguje ekonomika... a jak světové trhy... a ve škole se vyučuje Nabídka s Poptávkou, která ani zdaleka není vypovídající a pro standartní rozhled rozhodně nestačí...



A je jedno jak dobrého máš učitele... ani učitel neví všechno(a to ani na VŠ)... a jestliže neví všechno, tak ti nenabídne odpověď na většinu důležitých dotazů - jestliže ti nenabídne odpověď, pakby jsi ji měl hledat sám... a jsme tu u dalšího problému... proč by se měli dnešní děti zabývat politikou... mají přece své koníčky, jako jsou modely letadel, sbírání známek, sbírání achievementů na PS a nebo Xboxu atd... nebo už mají děvče a tak se musí točit okolo ní a ne okolo politiky.... Já jsem celé své dětství strávil nad učebnicemi dějepisu a politologicko-filosofickými knihami... a rovnou můžu říct, že to nebylo WORTH.... nestálo to za to... a je to jen moje chyba, protože jsem si špatně nastavil priority...

... Jenomže jiní takto nechybují a je jim něco jako politika jedno... jestliže je jim to jedno, tak jim stačí tohle:,, Žije se ti v tuto chvíli dobře? Chybí ti něco? Pokud ano... dá se to získat, pokud se budeš snažit? Ano... pak věz, že za toto může kapitalismus, právní stát a demokracie. Díky těmto prvkům společnosti se nám žije lépe.... Hotovo tečka.

Přestože:

Kapitalimsus je jeden z nejhorších systémů, který plundruje planetu, znepřáteluje lidi a vede do záhuby. Tolik dobrých vlastností co jdou v tomto systému vidět nezasvěceným plně zakrývá to, co se děje za oponou

Právní stát.... kategorie sama pro sebe... Už jste se někdy zamysleli, jestli je 20 let za vraždu odpovídající trest? Celá veřejnoprávní složka práva je postavená na hlavu... Kdysi někdo řekl, že 20 let za úkladnou vraždu je spravedlivý trest... a proč? Ten člověk který tuto vraždu spáchá prožije nejhorší z trestů... dokonce horší trest než smrt a to ztrátu svobody... na celých dlouhých 20 let... lidé co potom vylezou z basy už se nikdy zpět do společnosti nezačlení... a proč těmto jedincům, kteří jen poukazují na reálnost zákona silnějšího upíráme to, na co má každý právo... netíhnu k anarchii... osobně jsem zastánce silného státu, ale zrovna trestní právo nikdy nepochopím tím smyslem(a to je dost smutné, protože jsem student práv)... naopak všechny soukromoprávní odvětví jsou vysoce užitečné... ale o těch se nikdy ve spojení s právním státem nemluví

a nakonec kolébka všech problémů... Demokracie... falešný stroj na legitimaci vlády. Je nutné podotknout, že mít možnost volby je dobré pouze tehdy, pokud nejsou všechny volby stejné, což je přesně problematika naší české politické scény... lidi musí cítit neuvěřitelnou beznaděj(pokud nevolí ANO), že jejich hlas prostě není vyslyšen, ať už volí kohokoliv, tak se věci nemění, a když už jo, tak většinou k horšímu... chytří lidé chápou politický systém a proto už se ani nemusí obtěžovat chodit k volbám. Hloupý člověk to někomu hodí a jde si domů přát, aby jeho hlas konečně něco změnil. Oba ve skutečnosti nezmění nic, jenom ten jeden si nedělá naděje... Kdyby Volby mohly něco změnit, už dávno by je zakázali.... tento citát je značně nepřesný, ale svůj metafyzický smysl si nese neomylně dál.... Volby být zrušeny nemohou, protože jejich cena je nevyčíslitelná... Věta: Občané si ve volbách odhlasovali a my pouze plníme jejich vůli. je k nezaplacení... proč by se potom měli volby rušit. Ale je lepší, když se jako mocný člověk osobně postaráte o unifikaci politického systému za oponou... je jedno kam se hlasy rozsypou, když vy je klidně můžete sesypat do jednoho pytle ... díky penězům politik zapomene na jméno vlastní matky... pro trochu peněz a vlivu by i Okamura láskyplně objal syřana na hranicích.... a takto funguje politka a historie milé děti... Kdykoliv se historie pro Mocného člověka vyvíjela špatně.... byla pozměněna.
Ano a také záleží na typu učiteli. Který učitel je oblíbenější mezi žáky? Ten, který se považuje za autoritu nebo ten, který se za ní nepovažuje a snese jmenné oslovení. Bohužel je to ta druhá možnost, a proto radši budou žáci poslouchat vyučujícího, který vystudoval VŠ v 90. letech než toho, který studoval za socialismu. Autorita upadává ve školství i mezi učiteli, je potřeba najít výjimečné učitele, kteří mají myšlení starých pořádků, ti jsou jediná záchrana, aby nebyl školský systém zcela v hajzlu.

Cybersyn a další latinskoamerické projekty společenské třídy jsou určitě zajímavé a kibuci velmi pomohli vyspět Blízkému východu a vzniku státu Izrael. SSSR se o to zasloužil určitě nejvíce, bohužel lstivá Golda Maierová udělala velmi špatný krok a připojila se k západnímu světu. Ale nebyla to tolik spolupráce s USA, ale spíše se západní Evropou. Zrovna s Velkou Británií, která odmítla uznat suverenitu Izraele. Jinak v Izraeli vyhrávala celé 20. století Strana práce. A potom jakoby zrůdný čaroděj Bush zamával kouzelnou hůlkou, vyhrává tam od té doby pravicový až ultrapravicový Likud.

Jinak koníčky, které tam píšete jsou velmi pěkné, ale to zdaleka nejsou koníčky dnešních dětí. Jejich koníček je jiné sbírání a to drbů do svého alba nesmysluplnosti na Facebooku a Instagramu. Zatímco já jako Vy jsem zvládal četbu tu školní, co nejdříve a stihl jsem číst i geopolitické knížky a srovnával podle národnosti autora, beletrii, cestopisy, knihy záhad a z hudebního prostředí, zatímco moji spolužáci četli krvárny a detektivky. A další koníček u mě byla hra na klavír a skladba a hudba obecně (od vážné hudby až po dnešní současné středoevropské písně) - podporuji jedině na prvním místě středoevropskou kulturu, kdežto moji spolužáci podporovali jen tu pokroucenou a chudou americkou kulturu a poslouchali jen transcendentální zjevy 21. století.

Pokud tu ještě jsou mladí lidé, kteří sbírají známky, archievementy a modely letadel, kam byste se zařadili? K výjimečným jedincům jako my nebo k bývalým spolužákům od nás (hrubá většina), kteří mají za koníčky tyto neskutečné věci z mého pohledu.

Doba se pořád zhoršuje a to se zastavit nedá pouze zpomalit jako mnoho chorob. Tuto chorobu naše země chytla už od zrození, ale v 90. letech jsme ji hrozně moc rozjeli.
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
MartinChromec | Trikolóra
09.08.2019 | 02:07:23
Dne 08.08.2019 21:47:47 Jahn Hirschner napsal(a):
Velká pravda.

Ale ony i klidně u nás ve škole byly hodiny OV se socialistickým provedením, kdežto hodiny D s kapitalistickým provedením. Děti bohužel však láká ten kapitalistický vliv, který jim tupi palice. Třeba já čerpal ideologii ze socialistických hodin OV a zbylých 19 spolužáků spíše věřili dezinformačním zkresleninám od sluníčkářské, pravdoláskařské a lepšolidské učitelky dějepisu.
Zásadní problém je v samotné podstatě problému. Učitelé a učitelky na školách zažili socialismus minulého režimu a ten se jim nelíbil. Děti tento systém nezažili a tak věří učitelům, že tento systém je takový, jak o něm daný učitel vypráví.... a pravda není ani na jedné ze stran, protože není dostatek informací.

Například o projektu Cybersyn z Chile jsem se dozvěděl až tady(od soudruha Formánka) a když jsem se o něm dozvěděl, tak jsem začal tento projekt studovat hlouběji a zjistil jsem, že na jeho bázi mohl existovat plně flexibilní vnitřní výrobní trh, který by produkoval naprosto vyrovnaný nadbytek... tedy, že by byl socialismus a stejně všude všechno skutečně bylo, což je hlavní argument kapitalistických zastánců... nechceme fronty na banány atd.

Nebo kdo například tady ví o Kibucech a jejich řízení... Kibucy jsou živým důkazem toho, že v nižších samosprávných celcích může existovat socialismus ... Kdyby o kibucech věděl Rousseau, tak by se radoval, protože on o něčem podobném filosofoval.

O kapitalismu toho také víme velmi málo.... Kdo například ví, jak skutečně funguje ekonomika... a jak světové trhy... a ve škole se vyučuje Nabídka s Poptávkou, která ani zdaleka není vypovídající a pro standartní rozhled rozhodně nestačí...



A je jedno jak dobrého máš učitele... ani učitel neví všechno(a to ani na VŠ)... a jestliže neví všechno, tak ti nenabídne odpověď na většinu důležitých dotazů - jestliže ti nenabídne odpověď, pakby jsi ji měl hledat sám... a jsme tu u dalšího problému... proč by se měli dnešní děti zabývat politikou... mají přece své koníčky, jako jsou modely letadel, sbírání známek, sbírání achievementů na PS a nebo Xboxu atd... nebo už mají děvče a tak se musí točit okolo ní a ne okolo politiky.... Já jsem celé své dětství strávil nad učebnicemi dějepisu a politologicko-filosofickými knihami... a rovnou můžu říct, že to nebylo WORTH.... nestálo to za to... a je to jen moje chyba, protože jsem si špatně nastavil priority...

... Jenomže jiní takto nechybují a je jim něco jako politika jedno... jestliže je jim to jedno, tak jim stačí tohle:,, Žije se ti v tuto chvíli dobře? Chybí ti něco? Pokud ano... dá se to získat, pokud se budeš snažit? Ano... pak věz, že za toto může kapitalismus, právní stát a demokracie. Díky těmto prvkům společnosti se nám žije lépe.... Hotovo tečka.

Přestože:

Kapitalimsus je jeden z nejhorších systémů, který plundruje planetu, znepřáteluje lidi a vede do záhuby. Tolik dobrých vlastností co jdou v tomto systému vidět nezasvěceným plně zakrývá to, co se děje za oponou

Právní stát.... kategorie sama pro sebe... Už jste se někdy zamysleli, jestli je 20 let za vraždu odpovídající trest? Celá veřejnoprávní složka práva je postavená na hlavu... Kdysi někdo řekl, že 20 let za úkladnou vraždu je spravedlivý trest... a proč? Ten člověk který tuto vraždu spáchá prožije nejhorší z trestů... dokonce horší trest než smrt a to ztrátu svobody... na celých dlouhých 20 let... lidé co potom vylezou z basy už se nikdy zpět do společnosti nezačlení... a proč těmto jedincům, kteří jen poukazují na reálnost zákona silnějšího upíráme to, na co má každý právo... netíhnu k anarchii... osobně jsem zastánce silného státu, ale zrovna trestní právo nikdy nepochopím tím smyslem(a to je dost smutné, protože jsem student práv)... naopak všechny soukromoprávní odvětví jsou vysoce užitečné... ale o těch se nikdy ve spojení s právním státem nemluví

a nakonec kolébka všech problémů... Demokracie... falešný stroj na legitimaci vlády. Je nutné podotknout, že mít možnost volby je dobré pouze tehdy, pokud nejsou všechny volby stejné, což je přesně problematika naší české politické scény... lidi musí cítit neuvěřitelnou beznaděj(pokud nevolí ANO), že jejich hlas prostě není vyslyšen, ať už volí kohokoliv, tak se věci nemění, a když už jo, tak většinou k horšímu... chytří lidé chápou politický systém a proto už se ani nemusí obtěžovat chodit k volbám. Hloupý člověk to někomu hodí a jde si domů přát, aby jeho hlas konečně něco změnil. Oba ve skutečnosti nezmění nic, jenom ten jeden si nedělá naděje... Kdyby Volby mohly něco změnit, už dávno by je zakázali.... tento citát je značně nepřesný, ale svůj metafyzický smysl si nese neomylně dál.... Volby být zrušeny nemohou, protože jejich cena je nevyčíslitelná... Věta: Občané si ve volbách odhlasovali a my pouze plníme jejich vůli. je k nezaplacení... proč by se potom měli volby rušit. Ale je lepší, když se jako mocný člověk osobně postaráte o unifikaci politického systému za oponou... je jedno kam se hlasy rozsypou, když vy je klidně můžete sesypat do jednoho pytle ... díky penězům politik zapomene na jméno vlastní matky... pro trochu peněz a vlivu by i Okamura láskyplně objal syřana na hranicích.... a takto funguje politka a historie milé děti... Kdykoliv se historie pro Mocného člověka vyvíjela špatně.... byla pozměněna.
6
Pro hodnocení se musíte přihlásit
|
08.08.2019 | 21:47:47
Velká pravda.

Ale ony i klidně u nás ve škole byly hodiny OV se socialistickým provedením, kdežto hodiny D s kapitalistickým provedením. Děti bohužel však láká ten kapitalistický vliv, který jim tupi palice. Třeba já čerpal ideologii ze socialistických hodin OV a zbylých 19 spolužáků spíše věřili dezinformačním zkresleninám od sluníčkářské, pravdoláskařské a lepšolidské učitelky dějepisu.
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Josef Trojánek | Svobodní
26.11.2017 | 16:16:22
Začíná to u rodičů, pokračuje to školou... Všude vidíme jen jeden "správný" názor, například : "Komunismus byl špatný, EU je budoucnost" atd... Dětem by se mělo říkat od obojího stejně. Ne jen Komunismus byl špatný a EU dobrá... musíme jim říkat že Komunismus byl špatný a v něčem dobrý, EU je v něčem dobrá a v něčem zase špatná. Pak ať si dítě rozhodne, jak chce tvořit svůj stát. Jen dodám že Komunismus a EU byly jen příklad... může se jednat o různé strany a názory...

Ve školách se často setkávám s tím, že kantor vypráví jak za komunismu byly všichni chudí, nesměli do zahraničí atd.... to je ale špatně... do zahraničí jste mohli... a kdo byl chudej ? Moje babička a spousty dalších kteří v socialismu žili, říkají že se měli dobře.
Pak ve školách říkají jen výhody EU, Levicových stran atd... Což je špatně. Každý by si měl svůj názor utvořit sám, co je špatně a co je dobře. Ne jen podsouvat myšlenku že jen jedno je správné.
7
Pro hodnocení se musíte přihlásit
KarelKancik | Trikolóra
26.11.2017 | 15:31:55
Kapitalismus? Ne! Nejvíc škodí levičácká indoktrinace škol: Jak mít rád Evropskou unii, jak mít správný názor na LGBT, jak být správně pokrokový při vítání imigrantů... To s kapitalismem nemá nic společného, ale děti, se kterými takové věci rodiče doma neřeší, pak mohou mít velmi brzy vymyté hlavičky.
25
Pro hodnocení se musíte přihlásit
|
26.11.2017 | 14:28:53
Dne 26.11.2017 10:45:51 Roman Ř napsal(a):
Já osobně vidím tento vliv velmi negativně.

Kapitalismus vede děti k sobectví, často se setkávám v různých diskuzích s mladými s názorem typu AŤ OSTATNÍ ŽIJÍ TŘEBA NA ULICI, CO MĚ JE DO NICH.

Nemají žádnou solidaritu. Neuznávají autority (i když je to problémem nejen dnešní generace)

Nemůžu mluvit o všech ale u značné části to tak je. Další věc čeho jsem si všiml je, že ve všem hledají zisk... proč by něco udělali jen tak pro radost, nebo ze sociálního cítění, že...?!

Kapitalismus v nich zakoření to, že je potřeba se neustále povyšovat a pak vyžadují po svých rodičích nepříliš malé obnosy peněz na věci co vůbec nepotřebují. Protože se pak se svými věcmi povyšují nad své spolužáky a dělají z nich ponižováním lůzy a to jen kvůli jejich oblečení - není příliš od věci prozkoumávat znovu otázku šk. uniforem na ZŠ.

Dříve si děti na učitele nemohli dovolit co co dnes. Dělat učitele není rozhodně zádné flákání. Je to těžká práce, psychicky vyčerpávající. Jednom mu ujede ruka a žák to hned hlásí doma (protože je to jeho právo - jak je mu vštěpováno) a teď je rozdílná reakce v různých dobách. Dříve by rodič souhlasil s učitelem a uznal že dítě zlobilo a bylo zaslouženě potřestáno. Zatímco dnes rodič naklusá do školy a táže se (nezřídka hystericky) jak je možné že jeho dítě získalo byť jen lehký pohlavek.



Dříve také měli rodiče na děti více času a mohli jim vštěpovat své výchovné poznatky a rady. Dnes strčí dítku do ruky tablet či jinou vymoženost a HRAJ SI. Co mě zaráží je to, že rodič je (a znám osobně více případů) radši když má svého potomka doma v teple, kde se odcizuje od svých vrstevníků než aby běhal po venku (co kdyby se nastydl nebo udělal nějakou vylomeninu,že...)
Nesouhlasím, že neuznávání autorit a chování rodičů, či volnočasové aktivity dětí, jsou způsobeny vlivem kapitalismu. Je to dáno dobou, toto můžeme pozorovat všude ve světě, i v těch nejvyspěleších částech světa.
Že hledají zisk v tom co dělají? Vždyť to je správné! Člověk by měl povahou chtít dosáhnout úspechu, toho nejlepšího života pro sebe. A pokud někdo s jinou povahou odmítá toto snažení a poté na základě tohoto svého konání nemá příjem, proč by jej měli ti, kteří se snaží dotovat? To je hloupost. Pokud se o sebe nestará, tak ať si na té ulici klidně skončí, proč by se měli starat jiní. Nemluvím teď samozřejmě o případech lidí, kteří pracovat nemohou, či jsou v důchodu a celý život pracovali. Takoví mají samozřejmě na podporu právo. Platili si ji v rámci sociálního pojištění celý život. :)
-3
Pro hodnocení se musíte přihlásit
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |