ZALOŽIL
Josef Trojánek | 25.10.2018
Dominik Škrba | KSČM
25.10.2018 | 08:28:40
Dne 24.10.2018 21:32:01 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 24.10.2018 00:09:01 Dominik Škrba napsal(a):

Dne 23.10.2018 22:22:58 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 23.10.2018 13:20:40 hecr95 napsal(a):
Dle mého názoru maximální povolená rychlost na dálnicích je plně dostačující. Ovšem raději bych uvítal zvýšení maximální povolené rychlosti v obcích z 50 na 60 kilometrů v hodině. Ovšem pouze v nočních hodinách tj. od 22:00 do 5:00. Samozdřejmně bych zachoval značení pro snížení rychlosti v okolí přechodů atd. Tento model rychlosti napřílad funguje v sousedním Polsku.--- Jo, teď hodně jezdím po praze... a taky bych to uvítal, ovšem, praha žije i v noci a s tím i turisté, kteří nedodržují zásady bezpečného chování na přechodech. Takže by to zároveň chtělo pokutovat chodce za nedodržování pravidel silničního provozu.

A dálnice ? Tam bych zvýšení max. povolené rychlosti uvítal taktéž. Přecijen kvality našich dálnic se, ačkoliv pomalu, daří zlepšovat. S tím by se mělo přihlížet i na bezpečnost a tudíž vyšší rychlost.

Mimo obec bych také zvednul rychlost a to na 100Km/H

Také by se muselo dbát na bezpečnost a tím pádem by se vyhodnotilo co nejvíce nebezpečných úseků, kde by byla rychlost ponechána, nebo naopak snížena.

Pak bych do polévky přidal trochu toho Kanadského, jak zmiňuje KarolVy, Všude radar, vrtulníky a hlídky.
Samozřejmě by se němělo pokutovat jen za rychlost ale i za jiné přestupky. Například pomalá jízda, či jízda v rychlém pruhu ( ta zbytečná ).... a mnoho dalších.--- Rychlost 50 km/h v obci je naprosto postačující, kde bych tedy byl ochoten zvednout maximální rychlost, či ji nechat bez omezení je dálnice, avšak způsobenou nehodu o to více potrestat.

Mimo obec by se o zvednutí na 100 km/h dalo uvažovat s tím, že by byly vyhodnoceny riziková místa, kde by rychlost byla snížena.

Stejně jako souhlasím, že by se mělo dbát i na dodržování předpisů ze strany cyklistů a chodců (zvláště jízda po chodníku, či předjíždění po přechodu, pokud k tomu není určen).

Co se týče pokutování pomalé jízdy, tak tam pochybuji, že se k tomu dá dojít, jelikož tato pomalá jízda musí být bezdůvodná a dle zákona má řidič přizpůsobit jízdu svým schopnostem a stavu vozovky, takže se těžko bude prokazovat bezdůvodnost takovéto jízdy.

Na druhou stranu, z mého pohledu, jezdí řidiči bezdůvodně ze své lenosti a pak způsobují kolaps dopravy (neříkám, jedu na větší nákup, bydlím ve vesnici s špatnou dopravní obslužností, ale přijde mi absurdní jezdit do práce z jednoho konce města na druhý autem, zvláště když je to větší město, kde jezdí MHD).--- Tak ono se ve větších městech dá už teď jezdit normálně 70kou ;)

Co udělat kompromis ?

60kou jen na hlavních ulicích... ?
Zbytek max 50kou


Na dálnicích bych to zvedl už kvůli frajírkům kteří ohrožují ty, co tu rychlost dodržují. Ale třeba jen v rychlém pruhu.
Samozřejmě více pokutovat/sbírat řidičáky.


Mimo obec by se ta 100vka vážně hodila, v dnešní době už se většina silnic dostává do stavu, který to umnožňuje.

Například v okolí mého Města se 50% okolních silnic opravilo ( udělal se novej povrch asfaltu )...

Co se týče cyklistů ( nově koloběžkářů ) na chodnících, tam nemají už 18let co dělat. Policie je líná je pokutovat. Dnes jsem viděl cyklistu co div nesrazil párek policistů a ti nic neudělali... na chodníku.

Kašlou na to.


Ano, policistů je příliš málo... vinu vidím v Tabulkových platech. Kde policie ani nemůže nabídnout víc než jim stanovují tabulky. takže tabulky z dob komunistů, fakt nikoho nepřilákají.
Nerozlišoval bych hlavní,vedješí, na různých obchvatech města, apod, je kolikrát i dnes povolena 70, a ve městě stačí 50 km/h, zvyšovánímseprodlužuje brzdná vzdálenost.

To mi nepřijde moc rozumné - porušuješ zákon, tak my ti umožnímě to dělat legálně, a ani pruhy nerozlišovat, ale maximální bych zvýšil nebo nechal neomezenou, jelikož mi připadá zbytečně nízko, avšak při zavinění nehody větší sankce.

Koloběžky bych na chodníku ještě toleroval (pokud vedle není cyklostezka), ale kola moc ne, i když třeba chápu, že ve velkým městě je docela o ústa jet po silnici v tom provozu.

Vinu vidím částečně v platech, ale i v tom, že je určen počet policistů, vozidel, na velikost rajonu, i to je problém.
6
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Josef Trojánek | Svobodní
24.10.2018 | 21:32:01
Dne 24.10.2018 00:09:01 Dominik Škrba napsal(a):

Dne 23.10.2018 22:22:58 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 23.10.2018 13:20:40 hecr95 napsal(a):
Dle mého názoru maximální povolená rychlost na dálnicích je plně dostačující. Ovšem raději bych uvítal zvýšení maximální povolené rychlosti v obcích z 50 na 60 kilometrů v hodině. Ovšem pouze v nočních hodinách tj. od 22:00 do 5:00. Samozdřejmně bych zachoval značení pro snížení rychlosti v okolí přechodů atd. Tento model rychlosti napřílad funguje v sousedním Polsku.--- Jo, teď hodně jezdím po praze... a taky bych to uvítal, ovšem, praha žije i v noci a s tím i turisté, kteří nedodržují zásady bezpečného chování na přechodech. Takže by to zároveň chtělo pokutovat chodce za nedodržování pravidel silničního provozu.

A dálnice ? Tam bych zvýšení max. povolené rychlosti uvítal taktéž. Přecijen kvality našich dálnic se, ačkoliv pomalu, daří zlepšovat. S tím by se mělo přihlížet i na bezpečnost a tudíž vyšší rychlost.

Mimo obec bych také zvednul rychlost a to na 100Km/H

Také by se muselo dbát na bezpečnost a tím pádem by se vyhodnotilo co nejvíce nebezpečných úseků, kde by byla rychlost ponechána, nebo naopak snížena.

Pak bych do polévky přidal trochu toho Kanadského, jak zmiňuje KarolVy, Všude radar, vrtulníky a hlídky.
Samozřejmě by se němělo pokutovat jen za rychlost ale i za jiné přestupky. Například pomalá jízda, či jízda v rychlém pruhu ( ta zbytečná ).... a mnoho dalších.--- Rychlost 50 km/h v obci je naprosto postačující, kde bych tedy byl ochoten zvednout maximální rychlost, či ji nechat bez omezení je dálnice, avšak způsobenou nehodu o to více potrestat.

Mimo obec by se o zvednutí na 100 km/h dalo uvažovat s tím, že by byly vyhodnoceny riziková místa, kde by rychlost byla snížena.

Stejně jako souhlasím, že by se mělo dbát i na dodržování předpisů ze strany cyklistů a chodců (zvláště jízda po chodníku, či předjíždění po přechodu, pokud k tomu není určen).

Co se týče pokutování pomalé jízdy, tak tam pochybuji, že se k tomu dá dojít, jelikož tato pomalá jízda musí být bezdůvodná a dle zákona má řidič přizpůsobit jízdu svým schopnostem a stavu vozovky, takže se těžko bude prokazovat bezdůvodnost takovéto jízdy.

Na druhou stranu, z mého pohledu, jezdí řidiči bezdůvodně ze své lenosti a pak způsobují kolaps dopravy (neříkám, jedu na větší nákup, bydlím ve vesnici s špatnou dopravní obslužností, ale přijde mi absurdní jezdit do práce z jednoho konce města na druhý autem, zvláště když je to větší město, kde jezdí MHD).
Tak ono se ve větších městech dá už teď jezdit normálně 70kou ;)

Co udělat kompromis ?

60kou jen na hlavních ulicích... ?
Zbytek max 50kou


Na dálnicích bych to zvedl už kvůli frajírkům kteří ohrožují ty, co tu rychlost dodržují. Ale třeba jen v rychlém pruhu.
Samozřejmě více pokutovat/sbírat řidičáky.


Mimo obec by se ta 100vka vážně hodila, v dnešní době už se většina silnic dostává do stavu, který to umnožňuje.

Například v okolí mého Města se 50% okolních silnic opravilo ( udělal se novej povrch asfaltu )...

Co se týče cyklistů ( nově koloběžkářů ) na chodnících, tam nemají už 18let co dělat. Policie je líná je pokutovat. Dnes jsem viděl cyklistu co div nesrazil párek policistů a ti nic neudělali... na chodníku.

Kašlou na to.


Ano, policistů je příliš málo... vinu vidím v Tabulkových platech. Kde policie ani nemůže nabídnout víc než jim stanovují tabulky. takže tabulky z dob komunistů, fakt nikoho nepřilákají.
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Dominik Škrba | KSČM
24.10.2018 | 15:52:36
Dne 24.10.2018 13:57:47 Jiří Hovorka napsal(a):

Dne 24.10.2018 00:09:01 Dominik Škrba napsal(a):

Na druhou stranu, z mého pohledu, jezdí řidiči bezdůvodně ze své lenosti a pak způsobují kolaps dopravy (neříkám, jedu na větší nákup, bydlím ve vesnici s špatnou dopravní obslužností, ale přijde mi absurdní jezdit do práce z jednoho konce města na druhý autem, zvláště když je to větší město, kde jezdí MHD).--- I tu lenost jsem ochoten tolerovat. Ale zásadní problém vidím v porušování předpisů ve městech. Ať už parkování, tak i jízda. Není nad to, když Vám křižovatku zablokuje motorista, který jasně vidí, že neprojede. Není nad parkující borce, kteří zablokují provoz tramvají jenom proto, že jsou líní uhradit parkovné. Tady bych sbíral body/řidičáky bez pardónu. Chodci/cyklisté dokáží nadělat také pěknou paseku. Ale je to spíše na zamyšlení městským architektům, zda neudělali v projektování zásadní chybu. Bohužel dnes a denně vidím stavby dělané pro krásu, nikoli pro účel. V mnoha případech jde najít určitý kompromis. Bohužel u nás se jde od zdi ke zdi :(
To sice ano, ale když to způsobuje kolaps, tak je něco špatně, samozřejmě to způsobuje zpoždění i MHD, a pak lidi nadávají, že to nejede včas.
Řidiči vjíždí do křižovatek, které nemohou bezpečně opustit, skoro Vás na přechodu přejedou. Zastaví těsně za přechodem a pak není vidět na druhou polovinu vozovky (týká se hlavně kamionů. Cyklisté jezdí na chodníku, přes přechod, případně půleně, vjedou na přechod a ve své polovině se stočí na silnici. Chodci neumí chodit vpravo, pak se div nesrazí na přechodu, Cyklisté a hlavně chodci chodí v noci neoznačeni (i procyklistu je nepříjemné, jet v noci a chodec ředním nemá žádné reflexní prvky) Bohužel tolik policistů není, aby vše zvládli podchytit.
Problém je, že se na krásu hodně hraje, cokoliv by se mělo zbourat, velký problém (a to je všude jak na silnicích a městech, tak na železnici).
3
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Jiří Hovorka | TOP09
24.10.2018 | 13:57:47
Dne 24.10.2018 00:09:01 Dominik Škrba napsal(a):

Na druhou stranu, z mého pohledu, jezdí řidiči bezdůvodně ze své lenosti a pak způsobují kolaps dopravy (neříkám, jedu na větší nákup, bydlím ve vesnici s špatnou dopravní obslužností, ale přijde mi absurdní jezdit do práce z jednoho konce města na druhý autem, zvláště když je to větší město, kde jezdí MHD).
I tu lenost jsem ochoten tolerovat. Ale zásadní problém vidím v porušování předpisů ve městech. Ať už parkování, tak i jízda. Není nad to, když Vám křižovatku zablokuje motorista, který jasně vidí, že neprojede. Není nad parkující borce, kteří zablokují provoz tramvají jenom proto, že jsou líní uhradit parkovné. Tady bych sbíral body/řidičáky bez pardónu. Chodci/cyklisté dokáží nadělat také pěknou paseku. Ale je to spíše na zamyšlení městským architektům, zda neudělali v projektování zásadní chybu. Bohužel dnes a denně vidím stavby dělané pro krásu, nikoli pro účel. V mnoha případech jde najít určitý kompromis. Bohužel u nás se jde od zdi ke zdi :(
6
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Paul | SPD
24.10.2018 | 01:36:52
Je to zbytečné měnit, jelikož si každý jezdí jak se cítí a jak rychle se potřebuje dostat z místa na místo, celkově se to nedodržuje a policie jistou toleranci respektuje.
0
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Dominik Škrba | KSČM
24.10.2018 | 00:09:01
Dne 23.10.2018 22:22:58 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 23.10.2018 13:20:40 hecr95 napsal(a):
Dle mého názoru maximální povolená rychlost na dálnicích je plně dostačující. Ovšem raději bych uvítal zvýšení maximální povolené rychlosti v obcích z 50 na 60 kilometrů v hodině. Ovšem pouze v nočních hodinách tj. od 22:00 do 5:00. Samozdřejmně bych zachoval značení pro snížení rychlosti v okolí přechodů atd. Tento model rychlosti napřílad funguje v sousedním Polsku.--- Jo, teď hodně jezdím po praze... a taky bych to uvítal, ovšem, praha žije i v noci a s tím i turisté, kteří nedodržují zásady bezpečného chování na přechodech. Takže by to zároveň chtělo pokutovat chodce za nedodržování pravidel silničního provozu.

A dálnice ? Tam bych zvýšení max. povolené rychlosti uvítal taktéž. Přecijen kvality našich dálnic se, ačkoliv pomalu, daří zlepšovat. S tím by se mělo přihlížet i na bezpečnost a tudíž vyšší rychlost.

Mimo obec bych také zvednul rychlost a to na 100Km/H

Také by se muselo dbát na bezpečnost a tím pádem by se vyhodnotilo co nejvíce nebezpečných úseků, kde by byla rychlost ponechána, nebo naopak snížena.

Pak bych do polévky přidal trochu toho Kanadského, jak zmiňuje KarolVy, Všude radar, vrtulníky a hlídky.
Samozřejmě by se němělo pokutovat jen za rychlost ale i za jiné přestupky. Například pomalá jízda, či jízda v rychlém pruhu ( ta zbytečná ).... a mnoho dalších.
Rychlost 50 km/h v obci je naprosto postačující, kde bych tedy byl ochoten zvednout maximální rychlost, či ji nechat bez omezení je dálnice, avšak způsobenou nehodu o to více potrestat.

Mimo obec by se o zvednutí na 100 km/h dalo uvažovat s tím, že by byly vyhodnoceny riziková místa, kde by rychlost byla snížena.

Stejně jako souhlasím, že by se mělo dbát i na dodržování předpisů ze strany cyklistů a chodců (zvláště jízda po chodníku, či předjíždění po přechodu, pokud k tomu není určen).

Co se týče pokutování pomalé jízdy, tak tam pochybuji, že se k tomu dá dojít, jelikož tato pomalá jízda musí být bezdůvodná a dle zákona má řidič přizpůsobit jízdu svým schopnostem a stavu vozovky, takže se těžko bude prokazovat bezdůvodnost takovéto jízdy.

Na druhou stranu, z mého pohledu, jezdí řidiči bezdůvodně ze své lenosti a pak způsobují kolaps dopravy (neříkám, jedu na větší nákup, bydlím ve vesnici s špatnou dopravní obslužností, ale přijde mi absurdní jezdit do práce z jednoho konce města na druhý autem, zvláště když je to větší město, kde jezdí MHD).
9
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Josef Trojánek | Svobodní
23.10.2018 | 22:22:58
Dne 23.10.2018 13:20:40 hecr95 napsal(a):
Dle mého názoru maximální povolená rychlost na dálnicích je plně dostačující. Ovšem raději bych uvítal zvýšení maximální povolené rychlosti v obcích z 50 na 60 kilometrů v hodině. Ovšem pouze v nočních hodinách tj. od 22:00 do 5:00. Samozdřejmně bych zachoval značení pro snížení rychlosti v okolí přechodů atd. Tento model rychlosti napřílad funguje v sousedním Polsku.
Jo, teď hodně jezdím po praze... a taky bych to uvítal, ovšem, praha žije i v noci a s tím i turisté, kteří nedodržují zásady bezpečného chování na přechodech. Takže by to zároveň chtělo pokutovat chodce za nedodržování pravidel silničního provozu.

A dálnice ? Tam bych zvýšení max. povolené rychlosti uvítal taktéž. Přecijen kvality našich dálnic se, ačkoliv pomalu, daří zlepšovat. S tím by se mělo přihlížet i na bezpečnost a tudíž vyšší rychlost.

Mimo obec bych také zvednul rychlost a to na 100Km/H

Také by se muselo dbát na bezpečnost a tím pádem by se vyhodnotilo co nejvíce nebezpečných úseků, kde by byla rychlost ponechána, nebo naopak snížena.

Pak bych do polévky přidal trochu toho Kanadského, jak zmiňuje KarolVy, Všude radar, vrtulníky a hlídky.
Samozřejmě by se němělo pokutovat jen za rychlost ale i za jiné přestupky. Například pomalá jízda, či jízda v rychlém pruhu ( ta zbytečná ).... a mnoho dalších.
3
Pro hodnocení se musíte přihlásit
|
23.10.2018 | 17:57:10
Dne 10.09.2018 22:25:22 Josef Trojánek napsal(a):
Často a častěji slýchám názory, že by se měla zvýšit maximální povolená rychlost na silnicích ( nikoli ve městech - dodávám já ).

Já jsem si říkal, že to není vůbec špatný nápad. Kupodivu to má moje strana i v programu.

Nějaká shoda nám dala čísla

150KmpH - Dálnice - ve městě 90KmpH ( momentálně je to 80KmpH )

140KmpH - Rychlostní silnice - ve městě stále 80KmpH

110KmpH - Silnice I. třídy

100Kmph - Silnice II. třídy

90KmpH - Silnice III. třídy (beze změny)



Osobně bych byl pro snížení v jednosměrných ( jednopruhových ) ulicích pro snížení na 40KmpH ( pokud není upraveno jinak )
a ve městě na ulicích s dvěma a více pruhy v jednom směru pro zvýšení rychlosti na 60KmpH



Souhlasíte, nebo ne ?

Jinak tohle téma ocení nejspíše řidiči. Jinak z pohledu chodce bych rychlost změnil pouze v jednosměrkách a na dálnicích / rychlostních silnicích.
Byl bych pouze pro dálnice, u zbytku by to podle mě mělo spíše negativní důsledky v podobě častějších dopravních nehod.
6
Pro hodnocení se musíte přihlásit
Jan Švestka | TOP09
23.10.2018 | 13:36:22
Nechme to, jak to je. Zvyšovat rychlost v době snížené viditelnosti se mi moc nelíbí.
-1
Pro hodnocení se musíte přihlásit
|
23.10.2018 | 13:20:40
Dle mého názoru maximální povolená rychlost na dálnicích je plně dostačující. Ovšem raději bych uvítal zvýšení maximální povolené rychlosti v obcích z 50 na 60 kilometrů v hodině. Ovšem pouze v nočních hodinách tj. od 22:00 do 5:00. Samozdřejmně bych zachoval značení pro snížení rychlosti v okolí přechodů atd. Tento model rychlosti napřílad funguje v sousedním Polsku.
5
Pro hodnocení se musíte přihlásit
1 | 2 | 3 |