Rozprava k návrhu: Diskuzní pořad na TV Prima vyhrál Miloš Zeman

Návrh NEBYL přijat
Hlasováni skončilo 24.01.2018 15:00:00
48%
52%
Příspěvky v této rozpravě nejdou editovat, ani mazat.
K zapojení se do diskuse musíte být poslancem
1 | 2 | 3 |
Light | Piráti
24.01.2018 | 14:57:02
Dne 24.01.2018 11:34:40 tomas98 napsal(a):

Dne 24.01.2018 10:18:35 Daniel Mikeska napsal(a):

Dne 24.01.2018 08:24:53 tomas98 napsal(a):
Drahoš od samého začátku na mě působí,že nema vlastní názor a tak bohužel i v debatách. Zeman se ničeho nezalekne a bodoval už na samém začátku, dokáže odpověďet na všechno a u Zemana všichni víme, ze to co Zeman říká ze jde z jeho hlavy. Podle mě včera Drahoš byl opět nejistý chvílemi koktal a opět nepřesvědčil---Ano Zeman dokáže odpovědět úplně na všechno to máte pravdu, ale jeho odpověď je ve většině případů lež nebo jenom odvedení pozornost. To Vám nevadí? Na světě není snad nikdo kdo by znal odpověď na všechny otázky a není to ani Miloš Zeman, ani Jiří Drahoš. Zeman pouze dokáže lhát a dokáže lépe odvádět pozornost.. To je celé to v čem je lepší :) Takové schopnosti já ale u prezidenta nepotřebuji :)--- Rekne vždy svůj názor a svůj pohled, tak jak to vidí on. Nevím v druhem kole bych volil koho koliv proti Zemanovi, ale bohužel člověka který nemá vlastní názor a působí to jako, ze to jsou názory někoho jiného tak dokud se nedozvim koho a proč tak na Drahoše nezměnim názor. Docela mi překvapilo, ze i když tady máte ze jste volil Ano, tak jste chtěl změnu a věříte panu Babišovi. Nevím to, že za Drahoše se staví politici jako jsou Kalousek a tak dále tak to mě taky moc nepresvedcje proč se za nej stavi takový lidi a myslím si, ze ty s nim budou pekne manipulovat. Ano, v tomhle mě třeba i piráti taky zklamali
Proč "nemá vlastní názor"? Proč "má názory někoho jiného"? Je prostě jeden z (doufám) větší části populace kteří podobné názory mají. To, že se za můj názor postaví někdo konkrétní, neznamená, že se mnou bude manipulovat.
O návrhu se již hlasovalo
tomas98 | Piráti
24.01.2018 | 11:34:40
Dne 24.01.2018 10:18:35 Daniel Mikeska napsal(a):

Dne 24.01.2018 08:24:53 tomas98 napsal(a):
Drahoš od samého začátku na mě působí,že nema vlastní názor a tak bohužel i v debatách. Zeman se ničeho nezalekne a bodoval už na samém začátku, dokáže odpověďet na všechno a u Zemana všichni víme, ze to co Zeman říká ze jde z jeho hlavy. Podle mě včera Drahoš byl opět nejistý chvílemi koktal a opět nepřesvědčil---Ano Zeman dokáže odpovědět úplně na všechno to máte pravdu, ale jeho odpověď je ve většině případů lež nebo jenom odvedení pozornost. To Vám nevadí? Na světě není snad nikdo kdo by znal odpověď na všechny otázky a není to ani Miloš Zeman, ani Jiří Drahoš. Zeman pouze dokáže lhát a dokáže lépe odvádět pozornost.. To je celé to v čem je lepší :) Takové schopnosti já ale u prezidenta nepotřebuji :)
Rekne vždy svůj názor a svůj pohled, tak jak to vidí on. Nevím v druhem kole bych volil koho koliv proti Zemanovi, ale bohužel člověka který nemá vlastní názor a působí to jako, ze to jsou názory někoho jiného tak dokud se nedozvim koho a proč tak na Drahoše nezměnim názor. Docela mi překvapilo, ze i když tady máte ze jste volil Ano, tak jste chtěl změnu a věříte panu Babišovi. Nevím to, že za Drahoše se staví politici jako jsou Kalousek a tak dále tak to mě taky moc nepresvedcje proč se za nej stavi takový lidi a myslím si, ze ty s nim budou pekne manipulovat. Ano, v tomhle mě třeba i piráti taky zklamali
O návrhu se již hlasovalo
Daniel Mikeska | ANO
24.01.2018 | 10:18:35
Dne 24.01.2018 08:24:53 tomas98 napsal(a):
Drahoš od samého začátku na mě působí,že nema vlastní názor a tak bohužel i v debatách. Zeman se ničeho nezalekne a bodoval už na samém začátku, dokáže odpověďet na všechno a u Zemana všichni víme, ze to co Zeman říká ze jde z jeho hlavy. Podle mě včera Drahoš byl opět nejistý chvílemi koktal a opět nepřesvědčil
Ano Zeman dokáže odpovědět úplně na všechno to máte pravdu, ale jeho odpověď je ve většině případů lež nebo jenom odvedení pozornost. To Vám nevadí? Na světě není snad nikdo kdo by znal odpověď na všechny otázky a není to ani Miloš Zeman, ani Jiří Drahoš. Zeman pouze dokáže lhát a dokáže lépe odvádět pozornost.. To je celé to v čem je lepší :) Takové schopnosti já ale u prezidenta nepotřebuji :)
O návrhu se již hlasovalo
tomas98 | Piráti
24.01.2018 | 08:24:53
Drahoš od samého začátku na mě působí,že nema vlastní názor a tak bohužel i v debatách. Zeman se ničeho nezalekne a bodoval už na samém začátku, dokáže odpověďet na všechno a u Zemana všichni víme, ze to co Zeman říká ze jde z jeho hlavy. Podle mě včera Drahoš byl opět nejistý chvílemi koktal a opět nepřesvědčil
O návrhu se již hlasovalo
Light | Piráti
24.01.2018 | 08:02:32
Podle mého názoru v druhém kole musí Zeman dokázat, že na to má ještě sílu, a Drahoš že není želé. Subjektivně tvrdím, že Drahoš svůj úkol zvládl lépe.
O návrhu se již hlasovalo
JanDed | Svobodní
24.01.2018 | 05:40:08
Nějak jsem to nestihl, tak nevím. Ona to byla nějaká soutěž? Hlavní města za třista a tak? Taková soutěž se dá vyhrát. Šachy se dají vyhrát. Sportovní zápas se dá vyhrát. Volby se dají vyhrát. A sposusta dalších věcí. Ale diskuze? V té se dá asi udělat dojem. Dá se v ní prodiskutovat potřebné. Dá se v ní přesvědčit. A to je možná problém dnešní doby. Lidi chtějí diskuze "vyhrávat". Proto často vypadají jak vypadají. Takže Miloš Zeman diskuzní pořad nevyhrál, anžto není kapela. V každém případě anketu chápu tak, že je to Ožungr VS Profesor a toto hlasování přenechám těm, kteří to sledovali.
O návrhu se již hlasovalo
Karel Nezveda | TOP09
24.01.2018 | 01:24:30
Nebyla to úplně jednostranná bitva. Poslední třetina diskuze byla v Drahošově režii. Kdyby ta diskuze nebyla díky publiku a moderátorovi takovej cirkus.... tak by se na to dalo pořádně dívat.

Těším se na diskuzi na ČT.
O návrhu se již hlasovalo
Doménico | ČSSD
24.01.2018 | 00:13:46
Dne 24.01.2018 00:06:09 Kyri napsal(a):

Dne 23.01.2018 22:08:57 Doménico napsal(a):
Je zbytečné si nalhávat, že Drahoš Zemanovi stačil..opravdu mi ho bylo až líto..

Nejvíc mě pobavilo publikum. Jak p.Drahošovi fandili lidi, kteří asi nedávno slavili své 18tiny..---

Nestačil, ale uznej, že podal výkon nad očekávání (ke konci dovedl i zaútočit, pokud jeho tým bude poctivě hledat, tak může najít slabinu, Zeman byl politikem dlouhou dobu). Uvidíme na ČT. To už bude Drahoš otrkaný a třeba předvede vyrovnanou debatu.
Sorry, já se nespokojim nikdy s maličkostí)

Snaha a nalhávat si "že jsem dobrej" nestačí..každej to vidí jinak a já to nikomu neberu)

Těším se na druhé kolo..škoda že jich není víc))
O návrhu se již hlasovalo
Kyri | Piráti
24.01.2018 | 00:06:09
Dne 23.01.2018 22:08:57 Doménico napsal(a):
Je zbytečné si nalhávat, že Drahoš Zemanovi stačil..opravdu mi ho bylo až líto..

Nejvíc mě pobavilo publikum. Jak p.Drahošovi fandili lidi, kteří asi nedávno slavili své 18tiny..


Nestačil, ale uznej, že podal výkon nad očekávání (ke konci dovedl i zaútočit, pokud jeho tým bude poctivě hledat, tak může najít slabinu, Zeman byl politikem dlouhou dobu). Uvidíme na ČT. To už bude Drahoš otrkaný a třeba předvede vyrovnanou debatu.
O návrhu se již hlasovalo
Kyri | Piráti
23.01.2018 | 23:43:35
Je jasné, že většina lidí je nakloněna k jednomu nebo druhému kandidátovi a tito lidé vidí vítězství toho svého. Já váhám mezi Drahošem a Zemanem, samozřejmě to neznamená že budu objektivní i když se o to pokusím, ale objektivní není většina voličů. Ale já jsem spíš cílovka, o mně a mně podobné se dva kandidáti přetahují, takže věřím, že můj názor je hodnotný.

V prvé řadě si musíme uvědomit, že toto není fotbalový match, kde jeden nebo druhý objektivně vyhraje. V debatě má chvíli převahu jeden, nebo druhý a vítěze není snadné označit. Drahoš na začátku byl hodně nerozhodný a zadrhával, což je dáno tím, že v takové debatě byl poprvé a Zeman ho krásně drtil a Drahoš nebyl schopen zareagovat. Zde se projevily prezidentovy zkušenosti z politiky. Zeman je chytrý, čte, má přehled a dovede své znalosti prodat. Od druhé poloviny debaty se Drahoš otrkal a zkusil pár útoků, které Zeman však odrazil. Nejpovedenější útok byl ten, kde upozornil na Zemanovu citaci psychiatra, tam měl prezident co dělat, aby to zahrál alespoň do autu. Zbytek byl ale spíše pod Zemanovou taktovkou.

Shrnuto podtrženo, vítězem byl Zeman, ovšem Drahoš předvedl slušný výkon. Lepší než se od něj očekával. Takže pro Drahoše je to také takové osobní vítězství.
O návrhu se již hlasovalo
1 | 2 | 3 |