Rozprava k návrhu: Hromadná doprava by měla být pro seniory a studenty zdarma

Návrh NEBYL přijat
Hlasováni skončilo 29.11.2017 15:00:00
34%
66%
Příspěvky v této rozpravě nejdou editovat, ani mazat.
K zapojení se do diskuse musíte být poslancem
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Pepa Novák | Svobodní
29.11.2017 | 14:27:40
Pane Trojanku, pojdme se hnout z mista. Muzete pro vsechny hloupe napsat kdo a z jakych penez financuje Mestskou Hromadnou Dopravu? Jake a jak vysoke jsou polozky na strane prijmu a vydaju MHD? Zvolte si libovolny podnik MHD a na nem nam to vsechno vysvetlete, prosim.
O návrhu se již hlasovalo
bartolomej76 | ODS
29.11.2017 | 14:16:00
Dne 29.11.2017 13:55:00 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 29.11.2017 13:47:44 bartolomej76 napsal(a):

Dne 29.11.2017 12:53:57 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 29.11.2017 08:22:20 bartolomej76 napsal(a):

Dne 29.11.2017 00:42:45 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 29.11.2017 00:17:22 Marek Rothbard napsal(a):

Dne 29.11.2017 00:09:48 Doménico napsal(a):
Je to nezajímá jakmile tam je slovo "zdarma" :))---

Protože služba „zdarma“ je mýtus. Plat řidiče pořád něco stojí, autobus pořád něco stojí, údržba pořád něco stojí...
Jediné, co říkáte je, že by měl jmenované náklady nést někdo jiný.--- Jenže, plat řidiče se neplatí z jízdného, to stále dotuje stát... Dopravní podniky by ušetřili na Revizorech a Jízdenkách... případně EET které musejí zavádět. Ušetří se na tom prodeji.

Ušetřené peníze se mohou přidat na Údržbu, PHM, Platy...
Stát má možnosti přispívat daleko více... jen tyto "možnosti" cpe do zbytečných úřadů...--- Motate hrusky s jabkama dohromady.

MHD nespravuje stat, ani ji nijak nedotuje. MHD spravuji, zrizuji, dotuji mesta.

Pokud zrusite RSD, tak penize usetri stat a mely by pripadne jit na financovani silnic. Rozhodne ne uplne nekam jinam, treba do MHD po ktere statu vubec nic neni.--- Pane, melete blbosti.. Dopravní podniky nezřizují města. Ta je dotují z prostředků státu.

Jo a pokud si chcete něco ověřit, tak se stačí zeptat... ale oficiálně vám nikdo z DP nic nepotvrdí. Žijete v cenzorismu, ne v demokracii... btw... několik podniků mi to potvrdilo se slovy že oficiálně mi to nemohou potvrdit. A to jsem se bavil i se známímy na vysokých postech.--- Ptam se vas, kdyz jste s problematikou tak seznamen.

Jenze asi ne dost dobre, pokud si myslite, ze MHD zrizuje a provozuje stat :D. Timto jste prokazal neznalost tematu a dal se neni mozne s vami vest rozumnou diskuzi o tematu, o kterem nemate ani zakladni informace.

Mimochodem, staci se podivat na jakoukoliv www prezentaci MHD nebo konkretniho mesta a najit tam verejne informace o hospodareni. Nikdo nic netaji.--- Vy nečtete mé komentáře ceé ? Kde jsem konkrétně tvrdil, že Dopravní podniky zřizuje a orivizuje stát/město ? jste hloupej...
Napr. 29.11.2017 | 12:53:57 jste napsal: Dopravní podniky nezřizují města. Ta je dotují z prostředků státu.

Vy vite hovno, ale ja jsem hloupej :D.
O návrhu se již hlasovalo
Josef Trojánek | Svobodní
29.11.2017 | 13:55:00
Dne 29.11.2017 13:47:44 bartolomej76 napsal(a):

Dne 29.11.2017 12:53:57 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 29.11.2017 08:22:20 bartolomej76 napsal(a):

Dne 29.11.2017 00:42:45 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 29.11.2017 00:17:22 Marek Rothbard napsal(a):

Dne 29.11.2017 00:09:48 Doménico napsal(a):
Je to nezajímá jakmile tam je slovo "zdarma" :))---

Protože služba „zdarma“ je mýtus. Plat řidiče pořád něco stojí, autobus pořád něco stojí, údržba pořád něco stojí...
Jediné, co říkáte je, že by měl jmenované náklady nést někdo jiný.--- Jenže, plat řidiče se neplatí z jízdného, to stále dotuje stát... Dopravní podniky by ušetřili na Revizorech a Jízdenkách... případně EET které musejí zavádět. Ušetří se na tom prodeji.

Ušetřené peníze se mohou přidat na Údržbu, PHM, Platy...
Stát má možnosti přispívat daleko více... jen tyto "možnosti" cpe do zbytečných úřadů...--- Motate hrusky s jabkama dohromady.

MHD nespravuje stat, ani ji nijak nedotuje. MHD spravuji, zrizuji, dotuji mesta.

Pokud zrusite RSD, tak penize usetri stat a mely by pripadne jit na financovani silnic. Rozhodne ne uplne nekam jinam, treba do MHD po ktere statu vubec nic neni.--- Pane, melete blbosti.. Dopravní podniky nezřizují města. Ta je dotují z prostředků státu.

Jo a pokud si chcete něco ověřit, tak se stačí zeptat... ale oficiálně vám nikdo z DP nic nepotvrdí. Žijete v cenzorismu, ne v demokracii... btw... několik podniků mi to potvrdilo se slovy že oficiálně mi to nemohou potvrdit. A to jsem se bavil i se známímy na vysokých postech.--- Ptam se vas, kdyz jste s problematikou tak seznamen.

Jenze asi ne dost dobre, pokud si myslite, ze MHD zrizuje a provozuje stat :D. Timto jste prokazal neznalost tematu a dal se neni mozne s vami vest rozumnou diskuzi o tematu, o kterem nemate ani zakladni informace.

Mimochodem, staci se podivat na jakoukoliv www prezentaci MHD nebo konkretniho mesta a najit tam verejne informace o hospodareni. Nikdo nic netaji.
Vy nečtete mé komentáře ceé ? Kde jsem konkrétně tvrdil, že Dopravní podniky zřizuje a orivizuje stát/město ? jste hloupej...
O návrhu se již hlasovalo
bartolomej76 | ODS
29.11.2017 | 13:50:32
Priklad pro PMDP: http://www.pmdp.cz/o-nas/zakladni-udaje

Zakladatel: město Plzeň
Majetková účast města Plzně: 100 %
Plzeňské městské dopravní podniky, a.s., byly zapsány do obchodního rejstříku vedeného Krajským soudem v Plzni, oddíl B, vložka 710, dne 1. května 1998.

http://www.pmdp.cz/o-nas/povinne-udaje/vyrocni-zpravy/
O návrhu se již hlasovalo
bartolomej76 | ODS
29.11.2017 | 13:47:44
Dne 29.11.2017 12:53:57 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 29.11.2017 08:22:20 bartolomej76 napsal(a):

Dne 29.11.2017 00:42:45 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 29.11.2017 00:17:22 Marek Rothbard napsal(a):

Dne 29.11.2017 00:09:48 Doménico napsal(a):
Je to nezajímá jakmile tam je slovo "zdarma" :))---

Protože služba „zdarma“ je mýtus. Plat řidiče pořád něco stojí, autobus pořád něco stojí, údržba pořád něco stojí...
Jediné, co říkáte je, že by měl jmenované náklady nést někdo jiný.--- Jenže, plat řidiče se neplatí z jízdného, to stále dotuje stát... Dopravní podniky by ušetřili na Revizorech a Jízdenkách... případně EET které musejí zavádět. Ušetří se na tom prodeji.

Ušetřené peníze se mohou přidat na Údržbu, PHM, Platy...
Stát má možnosti přispívat daleko více... jen tyto "možnosti" cpe do zbytečných úřadů...--- Motate hrusky s jabkama dohromady.

MHD nespravuje stat, ani ji nijak nedotuje. MHD spravuji, zrizuji, dotuji mesta.

Pokud zrusite RSD, tak penize usetri stat a mely by pripadne jit na financovani silnic. Rozhodne ne uplne nekam jinam, treba do MHD po ktere statu vubec nic neni.--- Pane, melete blbosti.. Dopravní podniky nezřizují města. Ta je dotují z prostředků státu.

Jo a pokud si chcete něco ověřit, tak se stačí zeptat... ale oficiálně vám nikdo z DP nic nepotvrdí. Žijete v cenzorismu, ne v demokracii... btw... několik podniků mi to potvrdilo se slovy že oficiálně mi to nemohou potvrdit. A to jsem se bavil i se známímy na vysokých postech.
Ptam se vas, kdyz jste s problematikou tak seznamen.

Jenze asi ne dost dobre, pokud si myslite, ze MHD zrizuje a provozuje stat :D. Timto jste prokazal neznalost tematu a dal se neni mozne s vami vest rozumnou diskuzi o tematu, o kterem nemate ani zakladni informace.

Mimochodem, staci se podivat na jakoukoliv www prezentaci MHD nebo konkretniho mesta a najit tam verejne informace o hospodareni. Nikdo nic netaji.
O návrhu se již hlasovalo
Josef Trojánek | Svobodní
29.11.2017 | 12:53:57
Dne 29.11.2017 08:22:20 bartolomej76 napsal(a):

Dne 29.11.2017 00:42:45 Josef Trojánek napsal(a):

Dne 29.11.2017 00:17:22 Marek Rothbard napsal(a):

Dne 29.11.2017 00:09:48 Doménico napsal(a):
Je to nezajímá jakmile tam je slovo "zdarma" :))---

Protože služba „zdarma“ je mýtus. Plat řidiče pořád něco stojí, autobus pořád něco stojí, údržba pořád něco stojí...
Jediné, co říkáte je, že by měl jmenované náklady nést někdo jiný.--- Jenže, plat řidiče se neplatí z jízdného, to stále dotuje stát... Dopravní podniky by ušetřili na Revizorech a Jízdenkách... případně EET které musejí zavádět. Ušetří se na tom prodeji.

Ušetřené peníze se mohou přidat na Údržbu, PHM, Platy...
Stát má možnosti přispívat daleko více... jen tyto "možnosti" cpe do zbytečných úřadů...--- Motate hrusky s jabkama dohromady.

MHD nespravuje stat, ani ji nijak nedotuje. MHD spravuji, zrizuji, dotuji mesta.

Pokud zrusite RSD, tak penize usetri stat a mely by pripadne jit na financovani silnic. Rozhodne ne uplne nekam jinam, treba do MHD po ktere statu vubec nic neni.
Pane, melete blbosti.. Dopravní podniky nezřizují města. Ta je dotují z prostředků státu.

Jo a pokud si chcete něco ověřit, tak se stačí zeptat... ale oficiálně vám nikdo z DP nic nepotvrdí. Žijete v cenzorismu, ne v demokracii... btw... několik podniků mi to potvrdilo se slovy že oficiálně mi to nemohou potvrdit. A to jsem se bavil i se známímy na vysokých postech.
O návrhu se již hlasovalo
Lukáš Rott | Piráti
29.11.2017 | 10:48:55
Dne 29.11.2017 08:27:15 bartolomej76 napsal(a):

Dne 29.11.2017 07:08:16 Lukáš Rott napsal(a):
Souhlasím s kolegy na začátku, než se diskuse strhla v hádku několika jedinců. Jsem pro to, aby studenti, důchodci a tělesně postižení, na které se tak nějak v téhle debatě zapomíná, měli určitou formu zvýhodnění. Bohužel nejsem dostatečně obeznámen s financováním oblasti dopravy, takže nemohu říci, zda by měli jezdit zdarma, či za zvýhodněnou cenu. Rozhodně ale na nějaké zvýhodnění mají nárok.--- Tyto skupiny jiz zvyhodnene jsou.
To já přece nijak nepopírám. Pouze říkám, že nejsem dostatečně seznámen s oblastí na to, abych dokázal říci, zda je vhodnější použít formu slevy, nebo úplné odpuštění jízdného.
O návrhu se již hlasovalo
Roman Pašek | Piráti
29.11.2017 | 09:50:24
Dne 28.11.2017 19:17:56 Jiří Hráček napsal(a):
Nevidím důvod, proč by doprava pro seniory a studenty nemohla být zdarma. Žádné město by to nezruinovalo. Celkově si také myslím, že jízdné zdarma pro všechny by bylo jen výhodné a to na všech úrovních nejen ve velkých městech. Vedlo by to ke zklidnění dopravy ve městech a k úbytku automobilové dopravy a to by například v Brně přispělo k menším kolonám na silnicích ve špičkách.
Pochybuji, ze by MHD zdarma "donutila" lidi jezdici do prace/skol opustit pohodlny komfort sveho auta.
O návrhu se již hlasovalo
bartolomej76 | ODS
29.11.2017 | 08:27:15
Dne 29.11.2017 07:08:16 Lukáš Rott napsal(a):
Souhlasím s kolegy na začátku, než se diskuse strhla v hádku několika jedinců. Jsem pro to, aby studenti, důchodci a tělesně postižení, na které se tak nějak v téhle debatě zapomíná, měli určitou formu zvýhodnění. Bohužel nejsem dostatečně obeznámen s financováním oblasti dopravy, takže nemohu říci, zda by měli jezdit zdarma, či za zvýhodněnou cenu. Rozhodně ale na nějaké zvýhodnění mají nárok.
Tyto skupiny jiz zvyhodnene jsou.
O návrhu se již hlasovalo
bartolomej76 | ODS
29.11.2017 | 08:25:53
Domenico, Tojanek - stale jsem od nikoho z vas nedostal odpoved. Nicim jste mne nepresvedcili, sve argumenty nemate podlozene fakty.

Prosim o dolozeni hospodareni kterohokoli podniku MHD v republice, ktere potvrdi vase tvrzeni o tom, ze platit jizdne je zbytecne. A pripadny rozbor ekonomicke situace po zruseni jizdneho.
O návrhu se již hlasovalo
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |